Hlavní americké řetězce rychlého občerstvení přidávají do svého jídelního lístku celou řadu nových položek, aby přilákaly pozornost a hlavně zákazníky.
Společnosti přidávají do své nabídky nepředvídatelné položky a propagují marketingové triky, aby přivedly zákazníky do svých obchodů. Rychlé občerstvení je byznys s nulovou loajalitou zákazníků s nízkými maržemi, takže jakýkoli nárůst strávníků je pro firmy velkou výhrou.
Společnost Dunkin´, která ve světě provozuje síť prodejen koblih a donutů, přišla s pálivou verzí svých oblíbených koblih. Budou ale spíš výzvou pro otrlé. Spicy Ghost Pepper Donut je upečený z klasického kynutého těsta a je přelitý jahodovou polevou. Jenže ta je smíchaná se směsí kajenského pepře a jednou z nejpálivějších chilli papriček na světě.
Významný řetězec Papa John’s reagoval na současnou situaci většími porcemi. Zavedl cheesburgerovou pizzu s „obrovskou porcí kořeněného hovězího masa, roztékajícím se sýrem, pikantními nakládanými okurkami a omáčkou“.
Pozadu nezůstává ani řetězec občerstvení McDonald´s. Poprvé za téměř deset let přidává do své nabídky nové sladké pekařské výrobky. Ale hlavně, lidé budou borůvkové muffiny nebo skořicové rolky z ranní nabídky nově moct koupit v průběhu celého dne.
Kvůli pandemii musela už dříve síť občerstvení Kentucky Fried Chicken (KFC) pozastavit používání sloganu „Finger Lickin´Good“. Skončila ale také oblíbená omáčka se stejným názvem, který zákazníkům vzkazuje, že má tak dobré kuře, že se neubrání olizování svých prstů, nahradila nová omáčka KFC Sauce a řetězec nabídne širší výběr omáček.