Už loni si zákazníci KFC mohli koupit například speciální stan odolný vůči elektromagnetickým vlnám vycházejícím z chytrých telefonů, firma pak svůj sendvič Zinger poslala v heliovém balonu až do stratosféry.
Australští milovníci smaženého kuřete si ke kyblíku Hot Wings mohou nově pořídit i stejně vypadající pokrývku hlavy, obléct si ponožky s nugetkami či triko se „stoprocentně originálním receptem“.
Řetěz franšízových restaurací vydal novou kolekci oblečení a doplňků, jejichž cena se pohybuje v rozmezí 14 až 3 000 amerických dolarů (309 korun až 66 tisíc korun).
Součástí limitované kolekce je mimo jiné i pozlacený náhrdelník či surfovací prkno s tváří zakladatele KFC Colonela Sanderse. Přestože prkno představuje nejdražší položku, je spolu s červenými ponožkami už nenávratně vyprodáno.
Výdělek z prodaných produktů poputuje do nadace International Youth Foundation, která pomáhá mladým znevýhodněným Australanům začlenit se do společnosti.
„Když jsou mladí podporováni, prosperují. A vzhledem k tomu, že 90 % našich restauračních zaměstnanců je mladších 25 let, budování důvěry v mladé je blízko našemu srdci. Nadace je příležitostí, jak mladým poskytnout nejen podporu, ale také dovednosti, které potřebují,“ píše řetězec na svých webových stránkách.
Módní kolekci KFC vydalo už loni v létě, nebylo však v tomto ohledu první. S podobným nápadem před ním přišla například síť mexických fastfoodových restaurací Taco Bell‘s, která ve spolupráci s návrhářkou Hayley Elsaesserovou vytvořila kabát s obrázky tacos.