„Po tom, co jsme si prošli veškeré názory, které jsme od vás obdrželi, jsme pochopili, že náš rozvoz potřebuje změnu,“ vzkázal řetězec rychlého občerstvení svým příznivcům.
„Jako první chceme zpřehlednit ceny. Proto i při on-line objednávce koupíte své oblíbené produkty za ceny, na které jste zvyklí z našich restaurací. Cena za dopravu bude účtována odděleně od ceny produktu,“ uvedla firma. Změnu zavede KFC do provozu za sedm až deset dní.
„Potřebujeme čas na změnu systému včetně přeprogramování on-line objednávkového portálu. Aktuálně pracujeme i na ceně za dovážku, která, jak věříme, bude konkurenční a bude odpovídat kvalitě a rychlosti služby, jíž zákazník od KFC dostává,“ vysvětlil Market director KFC Libor Hubík.
KFC bylo v předchozích dnech terčem posměšků, protože inzerovalo svou novou službu „KFC rozvoz“ jako bezplatnou. Účtován sice nebyl žádný extra poplatek, ale zákazníci si začali všímat, že stejné pokrmy jsou o třetinu dražší, než kdyby si je koupili v provozovně. A že levněji jim je doveze i jiná služba specializovaná na rozvoz jídel.
Řetězec si zpočátku stál za tvrzením, že rozvoz je zdarma a vysvětloval, že se do ceny promítl „komplex více dílčích kroků“.