Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Klienti ČSOB vložili za rok do banky 43 miliard

  19:50aktualizováno  19:50
Československá obchodní banka vytvořila za tři čtvrtletí letošního roku podle českých účetních standardů zisk 2,6 miliardy korun. loni to bylo v tomto čase 2,5 miliardy. Výsledky jsou bez divize IPB, kterou banka získala v červnu. Bilanční suma (suma aktiv) banky vzrostla ke konci září na 324,5 miliardy korun proti 275,4 miliardy ke konci loňského třetího čtvrtletí. Klientské vklady v bance meziročně vzrostly o necelých 43 miliard na 183 miliardy korun. Banka o více než tři miliardy rovněž zvýšila objem poskytnutých úvěrů, když za první tři čtvrtletí poskytla klientské úvěry za 94,2 miliardy korun.

Úrokové výnosy banky přitom dosáhly necelých 15 miliard korun, úrokové náklady pak 9,85 miliardy. Čisté úrokové výnosy tak přesáhly pět miliard proti necelým pěti miliardám v loňském roce.

Výnosy z poplatků a provizí mírně vzrostly na 1,5 miliardy oproti 1,345 miliardy ke konci loňského září.

Provozní náklady mírně vzrostly na 3,88 miliardy ve srovnání s 3,64 miliardy loni. Banka vytvořila opravné položky k úvěrům za sedm miliard korun, loni to bylo za 8,6 miliardy korun.

Základní jmění banky činí 5,105 miliardy korun, majoritním vlastníkem je belgická KBC Bank.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Studie Škoda Vision E se na autosalonu ve Frankfurtu představí v upravené...
Škoda bude vyrábět baterie pro elektroauta. Pojede na ně i Vision E

Důležitou zakázku získala automobilka Škoda od svého vlastníka německého automobilového koncernu Volkswagen. V Mladé Boleslavi bude vyrábět baterie potřebné...  celý článek

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.