Větší zájem uživatelů podporuje i blížící se konec roku.

Větší zájem uživatelů podporuje i blížící se konec roku. | foto: Profimedia.cz

Klienti přetížili internetové bankovnictví spořitelny

  • 206
Nápor klientů České spořitelny způsobil potíže s dostupností internetového bankovnictví. Banka tak musí řešit potíže s kapacitou přetížené sítě. Klientům tak nezbývá, než se obrnit trpělivostí a přihlášení do systému postupně zkoušet.

„Síť je přetížená. Děláme maximum pro to, abychom kapacitu rozšířili, ale to není krátkodobá záležitost. Na řešení ale pracujeme, víme, že to je snížení komfortu,“ řekla mluvčí spořitelny Klára Gajdušková.

Podle ní požadavků klientů přibývá vždy kolem 10. dne v měsíci, kdy domácnosti provádějí řadu pravidelných plateb. Teď situaci zhoršil i blížící se konec roku, kdy lidé provádějí jednorázové úhrady například stavebního spoření nebo penzijního připojištění.