Kofola vzdala plány na vlastní restaurace NaGrilu. Chtěla jich desítky

  17:11aktualizováno  17:11
Kofola pohřbila smělé plány na rozjezd restaurační sítě NaGrilu. Koncept, který předloni začal pilotní restaurací v centru Prahy, počítal s desítkami míst po Česku. Společnost se chce raději naplno věnovat rozvoji barů s čerstvými ovocnými a zeleninovými šťávami Ugo.

Nová restaurace Kofoly v pražské JIndřišské ulici pár dní před otevřením (10. srpna 2015) | foto:  Dan Materna, MAFRA

Pilotní restauraci NaGrilu v pražské Jindřišské ulici otevřela Kofola v srpnu 2015. V ambiciózních plánech počítala během několika let s vystavěním desítek těchto restaurací.

„Finančně to nevycházelo a rozhodli jsme se, že nebudeme tříštit síly a budeme se věnovat naplno našemu řetězci Ugo, který naopak dobře roste,“ uvedl pro časopis Forbes generální ředitel a spolumajitel Kofoly Jannis Samaras.

Koncept zvaný „fast casual“ měl být kombinací rychlého občerstvení a klasické restaurace. Součástí bylo placení u pokladny, ale s obsluhou a jídlem z domácích surovin a přípravou od základu. Na jídlo zákazník čekal o něco déle než v konkurenčních provozech a zaplatil o něco víc.

Fotogalerie

Samaras ještě loni v prosinci v rozhovoru pro MF DNES potvrdil, že s rozvojem sítě počítá. Připustil ale, že rozšíření konceptu nabírá zpoždění. „Koncept stále ladíme, ale zatím s ním nejsme spokojeni. Na otevření dalších restaurací ještě nejsme připraveni,“ uvedl s tím, že cíle na otevření desítek těchto restaurací jsou reálné.

„Cíle nejsou ambiciózní, zatím ale nejsme s fungováním plně spokojeni. Má to být restaurace rychlého občerstvení za dostupnou cenu, kdy se jídlo nepřipravuje z polotovarů a servíruje se na talíři. Průsečík těchto věcí existuje, ale ještě jsme ho nenašli. Daří se nám obsluhovat do deseti minut, ale nemáme marži, která by umožnila rozvoj. Produkt ladíme, cesta nám asi zabere další rok,“ řekl. (celý rozhovor čtěte zde)

Kofola v rámci sítě fresh barů Ugo chystá otevření dalších poboček. Pokračuje také v expanzi šťáv v lahvičkách do obchodů a testuje se i pilotní koncept Ugo Freshbaru pro motoristy.

Autor:


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Banku s „hodným bankéřem“ spolkne Moneta. Přejmenuje se na Air Bank

Air Bank už dlouho láká nové klienty úspěšnou televizní kampaní se zlým a...

Obchod za dvacet miliard výrazně změní rozložení sil v českém bankovnictví. Po spojení Monety, Air Bank a části Home...



Zmetek, označil Ťok lokomotivy, které České dráhy koupily dvakrát dráž

Ilustrační snímek

Optikou ministra dopravy Dana Ťoka jsou lokomotivy Emil Zátopek zmetkem, který je nutné vrátit výrobci. Za...

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Další z rubriky

Aero představilo nový letoun L-39NG za účasti vládní špičky

Nová stíhačka L-39NG na oficiálním představení Aera Vodochody

Na pátečním „roll-outu“ společnost Aero Vodochody poprvé představila finální podobu nového letounu L-39NG. Letoun by...

Češi si připlatí i za další značku piva, ceny zvyší také Bernard

Stanislav Bernard

Rodinný pivovar Bernard z Humpolce od 29. října zdraží svá piva. Cenu sudového moku zvýší v průměru o 70 haléřů,...

Zrušte hračky v Happy Mealu, říká britská členka parlamentního výboru

Happy Meal od MC Donald´s.

McDonald’s by neměl přidávat plastové hračky do dětského menu Happy Meal, uvedla Thérèse Coffeyová, členka...



Najdete na iDNES.cz