Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Komárek chce přetlačit Vítka. Za podíl v Sazce nabízí téměř tři miliardy

  15:01aktualizováno  15:01
Finanční a ropný magnát Karel Komárek nechce zůstat v boji o Sazku pozadu. V pondělí nabídl akcionářům loterijní firmy 2,8 miliardy korun výměnou za 67 procent akcií. Jeho holding KKCG zároveň garantuje sportovním svazům 250 milionů korun ročně po dobu 15 let.

Karel Komárek při otevření nové vrtné soupravy Moravských naftových dolů v Dambořicích | foto: Monika Hlaváčová, MF DNES

Komárek nabízí za Sazku o téměř dvě miliardy více než podnikatel Radovan Vítek. Ten akcionářům Sazky navrhl, že za sto procent akcií firmy zaplatí miliardu (více čtěte zde).

Některým menšinovým akcionářům přijde Komárkova nabídka nejvýhodnější z těch, které firma dostala. "Na první pohled se mi zdá z těch nabídek nejserióznější. Problém je, že nevím, kdy se sejde představenstvo společnosti a kdy se sejdou akcionáři," řekl ČTK prezident Automotoklubu Roman Ječmínek. Ve stejném duchu odpověděl také starosta České obce sokolské Oldřich Lomecký.

Ještě před pár dny se zdálo, že je o Sazce rozhodnuto. Firma podepsala smlouvu o strategickém partnerství se společnostmi Penta a E-Invest podnikatele Martina Ulčáka. Firmy Sazce slíbily tolik peněz, kolik bude potřebovat k odvrácení insolvence výměnou za podíl na zisku. Dohoda však ještě může ztroskotat. Penta a E-Invest totiž přitvrdily své původní požadavky a kromě podílů ze zisku Sazky, jak bylo prve domluveno, požadují nově i majetkový vstup.

Sazka v pondělí zaplatila čtyři miliony eur (zhruba 97 milionů korun) za jistinu dluhopisů, které měla uhradit už v lednu. Další jistinu dluhopisů za čtyři miliony eur a úroky za 8,8 milionu eur by měla uhradit v červenci letošního roku.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.