Komerční banka očekává další zvýšení zájmu o telefonní bankovnictví

Expresní linka Komerční banky získala už 50 000 klientů, čímž si trvale udržuje první místo mezi bankami v Česku, které nabízejí telefonní bankovnictví s aktivní formou komunikace 24 hodin denně, 365 dní v roce. K nárůstu klientů telefonního bankovnictví Komerční banky významně přispělo zavedení balíčků produktů a služeb, obsahujících právě Expresní linku KB (nové Expreskonto, konto Optimum).

Zatímco v průběhu roku uzavíralo průměrně smlouvu o užívání Expresní linky 1300 klientů za měsíc, v červnu to bylo již téměř 4000 klientů, v červenci 4700 klientů  a v srpnu dokonce 7000 klientů.

Zvýšený zájem o telefonní bankovnictví očekává Komerční banka rovněž po rozšíření služeb na segment právnických osob (od 1. září 2000) a také v souvislosti se zavedením nových balíčků služeb, například pro města a obce nebo pro studenty vysokých škol.