Komerční banka snižuje poplatky za telefonní bankovnictví

Od února snížila Komerční banka pro občany měsíční poplatek za vedení Expresní linky, a to ze 75 korun na 49 korun.
Od února snížila Komerční banka pro občany měsíční poplatek za vedení Expresní linky, a to ze 75 korun na 49 korun. Expresní linka je služba, která umožňuje ovládání běžných účtů přes telefon. Zároveň banka upustila od nabízení slev při určitém průměrném zůstatku na účtu, k němuž je Expresní linka poskytnuta. Místo toho poskytuje uživatelům elektronického bankovnictví slevy za vedení účtu ve výši dvacet korun za měsíc. Vedení Expresní linky je na tři měsíce zdarma v rámci balíčku služeb Expreskonto KB. Zcela zdarma je Expresní linka poskytována v rámci A-konta KB a studentského konta Gaudeamus. Koncem letošního roku využívalo Expresní linku více než sto tisíc klientů, přičemž přes sedmdesát tisíc jich bylo z řad fyzických osob - občanů a téměř třicet tisíc z řad podnikatelů a podniků.