Diskuze
Obří výluka končí, spojení Prahy a jihu Čech se opět zrychlí
Děkujeme za pochopení.
J14a95n 17J63e29m24e88l39k75a
za 130 mil/km v ČR těžko. VRT na Brno plánuje 1mld/km. 500 mil/km je častá cena.
Z84b66y32n40ě31k 13M65e21l82i86c30h84a70r
těch stěn je na trati Tábor-Praha opravdu víc než dost - člověk by se chtěl kochat krajinou a jede v podstatě pořád v betonu...
B61r37o49n97i20s82l58a54v 16G97a22b83r74y93š
Protože si všichni myslí, že ten rámus je od vlaku. Ale větší kravál dělají auta.
J41i51ř84í 86J14o46z49a
At se na me nikdo nezlobi, ale za ty prachy se dala postavit vysokorychlostni trat... je zajimave, ze Spanele za ty penize to postavit umi a v CR ne...
J15i97ř27í 23E24r30b89e88n
A to jako že původní tratě necháme dál chátrat. aby se po nich za chvíli nedalo už vůbec jezdit?
Se stejnou logikou byste totiž mohl tvrdit "proč se mezi X a Y opravuje silnice za 30 milionů, když za tu cenu mohli jinde postavit dálnici!"
P43a43v79e23l 30Z13a15t79l31o78u68k19a55l
26.6.2013 psal na iDNES pan Lukáš Marek, že po dokončení koridoru se zkrátí cesta z Prahy do Českých Budějovic na 92 minut - citoval Petra Šlegra ze SŽDC. O 2 roky později píše pan Jan Sůra, že cesta bude trvat 101 minut - cituje Marka Illiaše opět ze SŽDC. Znamená to tedy, že co 2 roky přijde SŽDC s novou informací - nárůst postupně dávkuje, aby si na něj čtenáři a cestující postupně zvykali, a v roce 2020 příliš neremcali, že se vyhodila spousta peněz a efekt je jen malý?
J55i18r34k68a 96D98v25o48ř31á63k
Ten rozdíl mezi 92 minutami za celý koridor a 101 minutami v tomhle článku - nebude to právě o tu jižní část, která vyšla skoro celá v tunelech ale za hodně velké peníze, takže se s ní v nejbližších letech moc nepočítá?
J43a10n 92J69e44m34e26l18k60a
Co nepochopím, proč se opět nestaví na 200. Ani na Plzeň, ani na Budějovice. A to jsou defakto mezinárodní trasy. Je to blíž než Brno nebo Ostrava, ale.. 1:30 po dokončení není žádný zázračný čas a průměr na počet km. Jak se dostaví dálnice, bude to dost na hraně. Hlavně že chtějí všichni stavět VRT na 350.. Ale zatím neumíme ani 200.
M41i59l60o38š 64D83v98o65ř28á28k
nad 160 kmh je napr zasadni pozadavek na neexistenci urovnovych krizeni (se silnici). a to by vsechno docela zasadne prodrazilo.
Tyka se vsech koridorizaci.
B85r95o52n70i14s88l60a91v 88G45a40b21r79y97š
Dobrá práce. A i kdyby ne, pořád to jsou lepší výsledky než nikdy nekončící rekonstrukce dálnice D1.
M78a29r20t44i44n 95Š62t59r58o50s
Ta trať by každopádně potřebovala, aby se se pak pokračovalo v modernizaci i na úseku z Budějovic do Lince, a napojila se tak na další významné tratě...
R24a58d73e40k 41J25a26n82a13t45a
Směr Linz není příliš významný. Míst, kde se dají překonat Alpy, není mnoho.
Na Semmering Basis tunnel je to lepší přes Brno a na Brenner Basis tunnel přes Plzeň.
Přes Linz se výhodně dostanete akorát k trati přes Bad Gastein a Selzthal. Obě jsou to jednokolejky, které Rakušané nemají v plánu modernizovat.
P95e47t57r 32N64e55h72a33s29i24l
Tak to je teda něco. To se máme čím chlubit. V roce 2020 se na cesta dlouhá 170km pojede 1 a 40 minut. To je teda fakt něco, z toho se jeden posadí na prdel.
V roce 2020 v některých úsecích pojede vlak možná 160 km/h!
Tady je něco hodně špatně. Jak dlouho se to staví? Kolik, že to stojí peněz? To si dělají srandu?
AUta po dálnici dnes normálně jezdí 160 celou domu co je volno, nekdo jede klidně i 200.
Může mi někdo rozumně vysvětlit jak to, že železnice, která má obrovský potenciál jezdit daleko rychleji než auta, už teď nejezdí alespoň 200 s výhledem do roku 2020 na rychlost alespoň 300-400 km/h?
Cestování vlakem má výhody a velký potenciál, ale bohuže náš čechystán to nedokáže využít. Takže radši postavíme milion kilometrů dálnice a budeme jezdit autama. Což je podle mne chyba.
Na druhou stranu to ale vítám, přeci jen auto je osobní má výhodu, že vás zaveze až na místo a v budoucnu to bude řízené automatikou, takže spíš to vypadá tak, že dnes tíhle přístupem železnici pomalu pohřbívají, místo aby využili jejich výhod a na delší dobu.
Fakt nechápu, co je na tohle za pozitivní. Ano zrychlení z 2:30 na 1:40 je dost, ale to mělo být už dávno hotové, dnes to tam má jezdit, ne až za 5 let! V roce 2020 bych očekával, že trasu 170 km ujedete za hodinu a něco, prostě abyste místo auta použil železnici.
Za 5 let budou auta úplně někde jinde, kdo ví. Auta jdou daleko rychleji dopředu, než železnice. Ach jo.
M73a29r78t62i58n 44Š72t63r30o31s
Zase bych to s tím zrychlováním takhle nedramatizoval... automatizované řízení je hdba opravdu hodně vzdálené budoucnosti, a do té doby nebude pro rychlost aut moc velký prostor k růstu rychlosti.
B64a35r46t11o55l54o24m30ě59j 72K29u57s
No tak hlavně že jsem si to ještě dneska ráno užil
Ale vážně, těch 101 minut už zní velmi příjemně. Škoda že do té doby nás ještě čeká 5 let trápení.
Z18b43y11n40ě71k 87M78e88l32i38c40h43a76r
já tomu nevěřím... úsek přes Hlubokou to tam bude zdržovat ještě dlouho...
R93o79m21a80n 96B52í61l61ý
takže praktické zrychlení o celé 2 minuty, wow a to se vyplatí
J80a79k70u11b 55Š75a20f40a52n72d55a
Musíte to číst celé: „Počítá se ještě s časovou rezervou, jelikož bude začínat modernizace trati Sudoměřice – Votice,“
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Portál iDNES.cz čte od nepaměti. Petr je dalším výhercem týdenní Megahry
Jarní Megahra o peněžní prémie na portálu iDNES.cz pokračuje a po pondělím losování má již pátého...
Buď vysaďte nové stromy, nebo zaplaťte až půl miliardy, dozví se developeři
Premium Pokud nebude možné vysadit nové stromy ve městě do kilometru od pokácených, zaplatí developeři...
OBRAZEM: Přehršel techniky a stovky dělníků. Jak finišuje dálnice D4 do Písku
Tisícovka dělníků na stavbě v jeden moment. Během náročnějších prací jich ale na rozestavěných více...
Smutný konec slavné návrhářky: jde do vězení za pašování krokodýlích kabelek
Módní návrhářka Nancy Gonzalezová, jejíž doplňky nosila zpěvačka Britney Spears a také například...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!