V e-shopu Zoot podle Poláka nakupují především ženy, v kosmetice tak vidí značný potenciál. „Kategorie beauty by se měla postupně stát jedním z pilířů Zootu. Je to ideální doplňkový produkt, a než přeskakovat na jiný e-shop a muset dělat další objednávku, je pro naše zákaznice výhodou si přihodit šampón a krém do jednoho košíku,“ uvedl.
Firma tak aktuálně navázala spolupráci s obchody Econea a Folly. V nové kategorii kosmetika však nabízí také výrobky pro muže, éterické oleje a difuzéry či ekologické produkty na praní.
Zoot v červnu spustil online tržiště, kde mohou své zboží prodávat další módní a nyní i kosmetické firmy. Partnerský prodej se už za nouzového stavu osvědčil a v současné době se dál rozvíjí také na Mall.cz či Alza.cz. Na Mall.cz prodává přes 1 000 obchodníků, v červnu toto online tržiště vykázalo o 235 procent vyšší obrat ve srovnání s loňskem.
Výdejny radosti jsou z bryndy pryč. Eshop převezme skupina Natland |
Vlastníkem obchodu Zoot je společnost Company New, která je součásti investiční skupiny Natland. Byla největším věřitelem Zootu, který předloni nezvládl financování svého provozu a výrazně se zadlužil. Soud v březnu za souhlasu věřitelů schválil reorganizační plán e-shopu.
Company New zhruba před měsícem oznámila nákup minoritního podílu v módním e-shopu Different. Zakladatel firmy Different Milan Polák se zároveň stal akcionářem Company New a jejím novým výkonným ředitelem, tedy i Zootu.