Pan Cífka je celkem trpělivý člověk. SMS jízdenku si totiž koupil navečer hned dvakrát. Ačkoliv mu napoprvé přišla až po deseti minutách, neodradilo ho to a zhruba za dvě hodiny si objednal ještě jednu. Tentokrát se jí dočkal až po půl hodině.
"Bylo to absurdní, potvrzující kód mi došel, až když jsem byl dvacet minut doma," řekl iDNES.cz Cífka. "Jistě uznáte, že čekat na zastávce na doručení odpovědi nelze nejen absurdních třicet čtyři minut, ale ani deset a půl minuty," dodal.
Dopravní podnik přitom garantuje, že jízdenka dojde do dvou minut. - více zde
O kolik se jízdenky zpozdily1. SMS Zdroj: Text Message Editor |
Dopravní podnik potíže potvrzuje. "Byl to bohužel nenadálý výpadek v systému. Je to chyba, která je ojedinělá a překvapivá, ale musíme se k ní přihlásit. Řešíme, aby se to do budoucna nestávalo," řekl iDNES.cz mluvčí Dopravního podniku Ondřej Pečený.
Chyba podle něj nastala v databázi systému. "Příčina je složitá, vypadlo indexování v databázi. Stalo se to poprvé a je to naprosto ojedinělá záležitost na úrovni chyby softwaru," vysvětlil.
Cífka ale požaduje, aby mu firma jízdenky, kterých se nedočkal, uhradila. "Je samozřejmé, že reklamacím vyhovíme," prohlásil Pečený.
Dopravní podnik se s potížemi v systému nesetkává poprvé. Zatím totiž není schopen zaručit to, že člověk nepřijde o své peníze v případě, kdy omylem pošle SMS s překlepem. - více zde