Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

KPN prodala podíly v kabelové televizi

  10:32aktualizováno  10:32
Nizozemská telekomunikační společnost KPN Telecom dokončila prodej aktiv v kabelových televizích v České republice a Polsku. Za prodej podílů Nizozemci získali zhruba 65 milionů eur.

KPN prodala českou divizi Vision Networks Tsjechie Holding společnosti Betbari Holding. Ta vlastní firmu TES Media. V Polsku KPN prodala divizi Vision Networks Polen Holding, kterou koupilo konsorcium vedené společností 3TS Venture Partners.
"Výnos z obou transakcí činí přibližně 65 milionů eur," píše se ve sdělení nizozemské společnosti. Žádné další podrobnosti ale zástupci KPN zatím neuvedli.

KPN vlastnila v České republice i společnost Intercable, tu ale už loni v létě prodala rovněž konsorciu Betbari. KPN tehdy prostřednictvím divize Vision Networks v Intercable ovládala 100 procent akcií.

Společnost KPN nyní prodává některá aktiva a snižuje počet zaměstnanců, aby se mohla lépe vypořádat se splácením vysokého dluhu. Ten vznikl kvůli vlně akvizic a koupi nákladných licencí na provozování mobilní sítě třetí generace.

KPN je vedle švýcarské společnosti Swisscom členem konsorcia TelSource, které je partnerem Českého Telecomu. TelSource má na českém operátorovi podíl zhruba 27 procent, chce jej však v rámci privatizace Telecomu prodat.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

Studie Škoda Vision E se na autosalonu ve Frankfurtu představí v upravené...
Škoda bude vyrábět baterie pro elektroauta. Pojede na ně i Vision E

Důležitou zakázku získala automobilka Škoda od svého vlastníka německého automobilového koncernu Volkswagen. V Mladé Boleslavi bude vyrábět baterie potřebné...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.