Ze zahraničních modelů byl podle sdružení nejúspěšnější Ford Escort, který se ale v české konkurenci prosadil až na devátém místě. Úspěch měly i Volkswagen Golf a Opel Astra.
Ani ostatní vozy, ve kterých Češi jezdí, ale nepatří mezi ty, které právě sjely z výrobních pásů. Průměrný věk českého automobilu je 13,53 roku, což znamená že za poslední rok česká auta ještě o něco zestárla ve srovnání loňskými 13,49 lety. - více zde
Čeští řidiči zaregistrovali ke konci roku 2004 téměř šest milionů vozidel, pět milionů z toho bylo motorových, včetně traktorů. Mezi skutečné veterány patří pásové traktory, které pamatují i rok 1960. Jejich průměrný věk je 45,55 roku.
Naopak nejmladší jsou malé užitkové automobily, které jsou v průměru osm let staré. Na českých silnicích jezdí v průměru 14,2 roku staré autobusy.
Osobních aut je v českých registrech nahlášeno 3,8 milionu, o 109 tisíc víc než před rokem. O jeden osobní vůz se tak dělí dva až tři Češi. Jeden vůz připadá na 2,68 obyvatele, ke konci roku 2003 to bylo 2,76, uvedlo sdružení v tiskové zprávě.