Podle Richtera byla dosud naprostá většina reklamních spotů, až na jeden sponzorský vzkaz, odvysílána. Agentura zavedla zvláštní režim odbavení reklamy i monitoring odvysílaných spotů.
"Nabídli jsme klientům přesun reklamy například z doby před zpravodajstvím do jiných vysílacích časů, protože nejsme schopnizaručit takové programové prostředí, které by si představovali," uvedl Richter s tím, že podobný režim bude pokračovat i v lednu.
Česká televize podle Richtera však z pohledu zadavatelů reklamy přestala být stabilním médiem, a to v nejméně vhodné době.
"Období prosince a ledna je důležité pro nasmlouvání kontraktů na příští rok a Česká televize hodně ztratila, protože se připojila k ostatním nestabilním médiím," vysvětlil s tím, že tento stav může způsobit odliv inzerentů. Jak velký bude odliv, bude záviset na délce trvání krize a následné konsolidace.
Situace v ČT navíc podle něj bude mít negativní vliv obecně na výdaje do televizní reklamy. Česká televize se letos podle předběžných čísel podílela na celkovém trhu televizní reklamy 5,7 miliardy korun přibližně 24 procenty.