Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Křupání kostí jako dobrá reklama. Levný spot chiropraktika sbírá body

  14:22aktualizováno  14:22
Zatímco některé firmy sypou do reklamy miliony dolarů, americký chiropraktik Ryan Lee na sebe strhl pozornost davů obyčejným videem. Ukazuje na něm metody, kterými léčí pohybové ústrojí svých pacientů. Zdá se, že některé musí skončit úrazem, jiné zase připomínají sexuální praktiky.

Amatérská virální reklama nasbírala na síti Youtube 11,5 milionu lidí. Lékař z Los Angeles do ni zjevně moc neinvestoval.

Chiropraxe je alternativní léčebnou metodou, která stojí v opozici vůči konvenční medicíně. Páčením a manipulací páteře a končetin, mnohdy nevybíravými metodami, odstraňuje nemoci pohybového aparátu a vnitřních orgánů.

Podobné metody používá takzvaná osteopatie, nejsou však natolik drastické. Osteopati používají především jemné techniky a masáže, naproti tomu chiropraktici trhají, páčí a „lámou“.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Obchodní ředitel řetězce COOP Josef Plesník
Vzpomínky na JZD nám škodí, mladé družstva nelákají, říká šéf COOP

COOP letos slaví 170 let. Na velký večírek to však nevypadá. Obce nechávají obchody zavřít a mladí se do družstevničení nehrnou. Až 800 prodejen může být brzy...  celý článek

Šéf Pražské plynárenské Pavel Janeček
Ani elektřina, ani plyn. Budoucností jsou spalovací motory, říká plynárník

Neuplyne týden, aniž by nějaký významný politik neohlásil přechod k elektromobilitě. O konci spalovacích motorů se stále častěji mluví i v automobilkách. Ale...  celý článek

Lidé se snaží ušetřit za kouření, do cigaret balí doutníkový tabák
Tabák v „doutníkovém balení“ je levnější, stát na daních tratí stamiliony

Levné kouření láká a stát přichází o spotřební daň. Rozdíly ve zdanění tabáku v různých formách jsou i několikanásobné. Na trhu jsou například k mání doutníky,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.