Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Křupání kostí jako dobrá reklama. Levný spot chiropraktika sbírá body

  14:22aktualizováno  14:22
Zatímco některé firmy sypou do reklamy miliony dolarů, americký chiropraktik Ryan Lee na sebe strhl pozornost davů obyčejným videem. Ukazuje na něm metody, kterými léčí pohybové ústrojí svých pacientů. Zdá se, že některé musí skončit úrazem, jiné zase připomínají sexuální praktiky.

Amatérská virální reklama nasbírala na síti Youtube 11,5 milionu lidí. Lékař z Los Angeles do ni zjevně moc neinvestoval.

Chiropraxe je alternativní léčebnou metodou, která stojí v opozici vůči konvenční medicíně. Páčením a manipulací páteře a končetin, mnohdy nevybíravými metodami, odstraňuje nemoci pohybového aparátu a vnitřních orgánů.

Podobné metody používá takzvaná osteopatie, nejsou však natolik drastické. Osteopati používají především jemné techniky a masáže, naproti tomu chiropraktici trhají, páčí a „lámou“.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Smoothies jsou husté nápoje z rozmixovaného ovoce a zeleniny.
Lidé hledají nové cesty, jak investovat. Začínají půjčovat firmám

Ekonomice se daří a lidé hledají nové cesty, jak investovat. Peníze v bankách téměř nic nenesou, investice do akcií či komodit zase vyžadují spoustu času. V...  celý článek

Ilustrační foto
Zbraně do Egypta i Saúdům. Česko kritizují za vývoz do nestabilních zemí

Česko vyváží zbraně do nestabilních oblastí a autoritářských zemí, jako jsou Egypt a Saúdská Arábie. Podle mezinárodní organizace Social Watch tím přispívá k...  celý článek

V obchodě Tesco se objevilo máslo s čipem proti krádeži.
Máslo se krade. Prodejna Tesco ho zabezpečila čipem

Supermarket Tesco ve Smíchovské tržnici v Praze nabízel v posledních dnech máslo, které mělo na obalu umístěný ochranný čip. Podle zjištění iDNES.cz k...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.