Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Krušovice vyslaly do světa první reklamu. Chce dobýt Evropu i Gruzii

  19:59aktualizováno  19:59
Krušovické pivo má ve světě reklamní premiéru. Pivovar, spadající pod skupinu Heineken, vyrazil s třicetivteřinovým spotem na Slovensko a chystá se dobýt obrazovky i v dalších zemích, například v Maďarsku a v Gruzii. Reklama prezentuje Pivovar Krušovice jako jediné české královské pivo.

Pokud jde o export, má Krušovický pivovar ve strategii Heinekenu klíčovou roli. Silnou pozici získal ve skupině značek jako je Tiger, Amstel či Affligem. Do zahraničí míří téměř polovina krušovického piva, což je o čtvrtinu víc než před pěti lety. Loni pivovar exportoval do 32 zemí světa meziročně o 1,6 milionu lahví piv více. Počet států, kde ochutnávají „Krušovice“ se za rok rozrostl o pět.

Heineken v Česku roste s cidery. Nejvíc investuje do pivovaru Krušovice

Přesto tento pivovar čekal až do letoška na svou první zahraniční televizní reklamu. Třicetivteřinový spot režíroval Matěj Šámal. Krušovické pivo v něm prezentuje jako jediné české královské pivo se staletou tradicí.

Spot je zajímavý i tím, že v něm tvůrce použil speciální technologii dvojexpozice, kdy se v současnosti prolínají dva obrazy a vytvářejí tak obraz v obraze. „Tato metoda je v reklamní oblasti spíše ojedinělá,“ uvedla Lenka Kroupová, manažerka značky Krušovice pro lokální i mezinárodní trh.

Reklama se už v červnu vysílala ve slovenské televizi a také na internetu v Srbsku a Maďarsku. V poslední zmíněné zemi se na vstup na televizní obrazovky chystá. Z dalších zemí zamíří do Gruzie. Další státy jsou v jednání.

Exportně se Krušovicím daří zejména v Rusku, kde prodávají největší objemy. “Tamní spotřebitelé vnímají krušovické pivo jako jedno z nejvíce prémiových na pivním trhu vůbec,“ uvedla mluvčí pivovaru Jana Pikardová. Nejrychleji roste v Chorvatsku, kde byla značka uvedena letos, a na Slovensku. Úspěch má pivovar také v Anglii, kde se etabloval v sedmi provozovnách i s tankovým pivem.

„Exportu tankového piva se chceme věnovat i nadále, protože se tak k zákazníkovi dostává pivo nejvyšší kvality přímo z pivovaru, jež má ten správný „říz“, správnou chuť a pěnu,“ dodala Pikardová.

Autor:


Nejčtenější

Máma se synem zašpuntovali víno kondomem, nápad jim vydělává miliony

Balení vinných kondomů.

Jistě jste už někdy ztratili špunt od lahve a dumali, jak situaci vyřešit. Američanka Laura Bartlettová se svým synem...

PŘEHLEDNĚ: Lidé špatně odhadují platy. Podívejte se, komu by přidali

Ilustrační snímek

Nejvíc platově podhodnoceni jsou učitelé, sociální pracovníci a zdravotní sestry, naopak přiměřený plat berou praktičtí...



Makléř si myslel, že pracuje v demoverzi, teď žádá vyplatit miliony eur

Harouna M Traore

Francouzský obchodník na burze žaluje makléřskou firmu Valbury Capital. Žádá, aby mu vyplatila 10 milionů eur, které...

Startup chce prorazit s pánským vibrátorem. Líbil se víc než Apple Watch

Pánský vibrátor Tenuto

Startup MysteryVibe chce změnit vnímání sexu. Podle firmy se totiž sex stává spíše součástí wellness. Kromě tomu...

Podnikatelka vydělala na „ženské viagře“. Investoři se mi smáli, vzpomíná

Cindy Eckertová stojí za vyvinutím léku na podporu ženského libida. Jeho účinky...

Založila společnost, prodala ji za miliardu dolarů a pak téměř zdarma získala zpět. Úspěch spoluzakladatelky Sprout...

Další z rubriky

Domácí, přírodní, ovocný, celozrnný. Evropští výrobci klamou na obalech

Test DNES - ilustrační snímek

Stále víc lidí si dává záležet na tom, aby jedli zdravěji. Řídit se předními etiketami na obalech však nestačí, aspoň...

Nula na smrt, všechno na spoření. Životní pojištění, které nevydělá

Ilustrační snímek

Mnoho lidí s vidinou zhodnocení uzavřelo smlouvu o investičním životním pojištění. Pokud má produkt sloužit jen k...

Stát chce napadnout slevovou akci Kauflandu, vadí mu mléko za korunu

Ilustrační snímek

Ministerstvo zemědělství chce poprvé podat podnět antimonopolnímu úřadu kvůli slevovým akcím v obchodních řetězcích....

Najdete na iDNES.cz