"Etikou této reklamy se bude zabývat arbitrážní komise Rady pro reklamu na svém příštím zasedání, které se koná ve čtvrtek 10. dubna," řekl serveru iHNed.cz předseda Rady pro reklamu Ladislav Šťastný. Šéf Rady nechtěl svým názorem předjímat, jakým rozhodnutím celá věc skončí.
Naznačil však, jakým směrem se může postup Rady ubírat. "Podle mého názoru půjde nejen o otázku etickou, ale i estetickou," k čemuž dodal, že Rada pro reklamu však ze své povahy řeší hlavně otázky etiky.
Stejnou reklamu už řešila i slovenská Rada
"Touto reklamou už se zabývali i naši kolegové na Slovensku (s verdiktem, že reklama je v přijatelných etických mezích - pozn. red.). Čímž ale nechci říct, že se tamním rozhodnutím budeme inspirovat, protože arbitrážní komise Rady pro reklamu je tým třinácti lidí, kteří se rozhodují autonomně," řekl Šťastný.
Na Slovensku přišla stížnost na reklamu od tří fyzických osob, píše server. Ty poukazovaly na to, že forma zobrazení v reklamě je dle jejich názoru šokující, nerespektuje část populace trpící tímto problémem a navazuje pocit strachu.
Na reklamu se podívejte zde