Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Tričko, které nikdy nebude out, říká nová reklama Lacoste

  15:30aktualizováno  15:30
Čas letí, bílé tričko s límečkem však zůstává. Francouzská módní značka Lacoste uvedla novou reklamu hrající si s motivem lásky na první pohled. Děj příběhu sahá do počátků vzniku společnosti.

Nová reklama na módní sportovní značku Lacoste přišla s dramatickým klipem. Počátek děje navrací diváka do 30. let, kdy vznikla značka Lacoste. Na francouzském uspěchaném nástupišti se potkají hlavní hrdinové krátkého filmu - muž a záhadná dívka se do sebe za doprovodu dramatické houslové melodie zamilují na první pohled.

Jak hlavní hrdina probíhá vagóny a snaží se záhadnou ženu dostihnout, ubíhá i čas. Každý vagon představuje jinou historickou etapu a s ní spojené módní trendy. Vše se mění.

Vše, kromě mladíkova trička s logem krokodýla. Klasický světlý vršek - napůl košile, napůl tričko s krátkým rukávem a límečkem - na chlapci zůstává stejný. Jako by značka Lacoste upozorňovala na to, že si napříč léty jejich produkt uchoval neměnnou eleganci. Myšlenku podtrhává i název klipu „Timeless“ neboli nadčasový.

Společnost Lacoste založil v roce 1933 francouzský tenista René Lacoste po ukončení své sportovní kariéry. K logu krokodýla přispěla jeho přezdívka Aligátor, kterou si vysloužil od amerických novinářů. Tenistův kapitán mu totiž na Davis Cupu v roce 1923 slíbil koupit kufr z krokodýlí kůže, pokud René vyhraje. Nevyhrál, ale zavazadlo i tak dostal. Lacoste je údajně první značkou, která použila své logo na vnější stranu trička.

Autor:


Nejčtenější

Začínal sám v garáži, dnes výrobní linky z jeho firmy dobývají svět

Jakub Krofián s manželkou Alenou.

Jakub Krofián žije svůj americký sen už osmnáctý rok. Jako pětadvacetiletý mladík si z úspor koupil soustruh a doma v...

Lidé se stěhují do okolí měst, každé ráno pak tráví v autech v kolonách

Stávka na francouzské železnici nahnala více lidí do aut. V Paříži se tvoří...

Kvůli vysokým cenám bydlení ve městech roste poptávka po nemovitostech v jejich okolí. „Evidujeme meziroční růst zájmu...



Makléř si myslel, že pracuje v demoverzi, teď žádá vyplatit miliony eur

Harouna M Traore

Francouzský obchodník na burze žaluje makléřskou firmu Valbury Capital. Žádá, aby mu vyplatila 10 milionů eur, které...

Do důchodu později a jiné daně, radí Česku OECD

Ilustrační snímek

Česko by mělo navázat věk pro odchod do důchodu na očekávanou délku života. Doporučuje to Organizace pro hospodářskou...

Výkon na hranici padnutí: v Tesle se museli dopovat energetickými nápoji

Podvozek vozu Tesla Model S

Nadšení amerického miliardáře Elona Muska, který před pár dny děkoval zaměstnancům své automobilky Tesla za dosažení...

Další z rubriky

Cla připraví Německo o šest miliard eur a o pracovní místa, odhadla komora

Ilustrační snímek

Šéf Německé průmyslové a obchodní komory Eric Schweitzer varoval před zavedením cel na dovoz automobilů do USA. Podle...

Kamera pozná, jakou má zákazník náladu. Používají ji řetězce i vymahači

Americká společnost Affectiva vyvinula technologii, která z videozáznamu...

Technologie pro rozpoznávání obličejů je čím dál pokročilejší. Používá se na hranicích, k odemykání chytrých telefonů,...

Superboháči sbírají pasy jako trofeje. Některá občanství se dají koupit

Ilustrační snímek

Mít druhý, třetí nebo čtvrtý pas je pro nejbohatší lidi planety jedna z trofejí, kterou chtějí mít. Nejlukrativnější je...

Najdete na iDNES.cz