Nový balíček, který chodí za zhruba 300 Kč každý měsíc ženám a dívkám nejčastěji ve věku 16 až 30 let, se bude po spojení jmenovat Ladybox. Design si naopak převezme ze SenzaBoxu.
Obě firmy nyní mají v databází zhruba 20 tisíc klientek a pravidelně od nich krabičku s překvapením odebírá zhruba pět tisíc zákaznic. Ty se pak dělí o své zkušenosti s novými vzorky na sociální síti a zasilatelské firmy tak nemusí utrácet za reklamu.
Způsob prodeje je výhodný i pro kosmetické firmy, jako je například Weleda, Body Shop nebo L’Oréal, český trh je však pro zahraniční firmy zatím příliš malý na to, aby se na něm více angažovaly. Právě to se podle představ obou firem po fúzi změní. "Zástupci mezinárodních značek mívají při jednání o tomto způsobu představování produktů na českém trhu jakýsi práh pozornosti, který se nám bude lépe překračovat, budeme-li akvizici řídit společně," říká ředitel staré verze Ladyboxu Jan Hlavsa.
Firmy si budou víc hlídat kvalitu, věří dodavatelé krabiček
Podle Zuzany Mottlové, která řídila zanikající SenzaBox, se v minulosti občas stávalo, že si kosmetické firmy neohlídaly kvalitu svých výrobků a zákaznice to nesly těžce. "Přestože nám i značce vynesla taková nepříjemnost smršť nepříznivé publicity, partner nebyl dostatečně motivovaný, aby situaci řešil. Proto věříme, že s pěti tisíci zákaznic už budou dodavatelé cítit, že k nim mají stejné povinnosti jako k těm, které si výrobky kupují v obchodech," vysvětluje Mottlová.
Nový Ladybox se zákaznicím představí v druhé polovině července ve speciální edici. Některé ženy spojení vítají. "Myslím si, že nakonec je to pro zákaznice dobře, značky se opakovaly, něco bylo v Ladyboxu, pak to bylo v Senzaboxu...," říká blogerka Noogeta. Jiným se nelíbí. "Hm, věřím, že je v malém českém rybníčku dost těžké udržet si stálého zákazníka. Jenom, aby to zas pak nakonec nešlo s kvalitou dolů, jak to tak bývá, když už chceme všechno super levný a skoro žádná akce a sleva není dost dobrá...," reaguje blogerka s nickem Myyna.