Viceprezident právního oddělení LEGO Group, Peter Thorslund Kjær v prohlášení uvedl, že „společnost bude i nadále usilovat o to, aby rodiče i děti nebyli v budoucnu uváděni v omyl nezodpovědnými výrobci, kteří se pokouší své produkty vydávat za něco, čím nejsou“. Rozsudek padl již v září, právní účinnosti nabyl v listopadu.
Pekingský vrchní soud letos také rozhodl, že logo Lega a jeho jméno jsou v Číně známými obchodními značkami. Poskytl tak firmě větší právní jistotu v jejím boji za ochranu autorských práv, uvedly agentury Reuters a AP.
Lego, jehož jméno je odvozeno z dánského „leg godt“ (hezky si hraj), soutěží o podíl na čínském trhu s výrobcem panenek Barbie, firmou Mattel, a se společností Hasbro, která vyrábí figurky My Little Pony. Obrat čínského obchodu s hrami a hračkami činí 31 miliard dolarů (674 miliard Kč).