Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Let z Ameriky do Evropy byl k mání za 25 dolarů

  18:09aktualizováno  18:09
Sen všech vášnivých cestovatelů, kteří si stěžují na neúměrné ceny letenek, splnila poslední lednový den letecká společnost United Airlines. Správci internetových serverů aerolinky na ten den budou zapomínat jen velmi pomalu. Na webové stránce se vyskytla chyba a v jejím důsledku byla zákazníkům nabízena letenka z Ameriky do Evropy a zpět za pouhých pětadvacet dolarů, v přepočtu zhruba tisíc korun. Na sto padesát klientů na tuto nabídku rádo přistoupilo a superlevné letenky si objednalo.

Vedení společnosti se zdráhalo zarezervované letenky prodat. Argumentuje tím, že uvedená cena byla natolik nízká, že u racionálně uvažujících zákazníků může vyvolat maximálně úsměv na tváři.

Klienti ale byli jiného názoru. Chtěli si objednat letenku standardní oficiální cestou přímo na stránkách dopravce, pro kterého je cena v objednávkovém formáláři závazná.

United Airlines nakonec ustoupila tlakům potenciálních pasažérů a 143 letenek pro trasu mezi San Franciskem a Paříží prodalo za avizovanou cenu necelé tisícikoruny.

Mluvčí United Airlines Chris Brathwaite uvedl, že i když společnost disponuje dostatečně pevnými zákonnými důvody, aby rezervace levných letenek zrušila, rozhodla se zákazníkům vyhovět.

"Rozhodli jsme se neudělat z této události důvod k nespokojenosti našich zákazníků," dodal. "Říkáme jim - 'Bon voyage' - a využijte dobře tuto šanci, jedinou za život," uzavřel mluvčí.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.