Problémy začaly už v sobotu v podvečer na letišti v Bostonu, kde byl start letu 1367 odložen o dvě hodiny kvůli „přílišné teplotě v kabině“. A tím vše teprve začalo. Letadlo bylo ve vzduchu asi hodinu a půl, když se piloti rozhodli změnit kurz. Z bezpečnostních důvodů přistáli v Buffalu, protože měli pocit, že cítí hoření elektroinstalace.
Pasažéři letadla tak v půl desáté večer, kdy měli mít za sebou polovinu letu do Kalifornie, seděli v odletové hale v Buffalu aniž by dostali jakékoliv informace, co bude dál. A také bez jakéhokoliv jídla a pití, občerstvení totiž zůstalo na palubě letadla, které procházelo bezpečnostní prohlídkou.
Teprve po šesti hodinách čekání se dočkali nového letadla a ve 4 hodiny ráno odletěli - ovšem zpět do Bostonu! Sotva přistáli, když museli v letadle čekat další hodinu a půl, než bude volný gate pro výstup. V sedm hodin ráno vystoupili na letišti v Bostonu, odkud se před 13 hodinami původně vydali na cestu.
Cestujte bez starostí. Sjednejte si cestovní pojištění snadno a rychle. |
A ani to ještě nebylo všechno. Na druhý pokus letu do jejich cílové destinace si pasažéři museli počkat až do půl páté odpoledne, na kterou Alaska Airlines další let do Los Angeles přesunul. Takže - dalších 9 a půl hodiny čekání na letišti. Pokud doufáte, že si mohli na tu dobu odpočinout v hotelu, jste vedle - podle listu Seattle Times dostal každý od letecké společnosti jen 20 dolarový poukaz na jídlo, na celý den.
„Absolutní katastrofa,“ tvítovala o cestě jedna z pasažérek, která na Twitteru vystupuje pod zkratkou GSD. „V Buffalu nás nechali přes pět hodin bez jídla a jakýchkoliv informací. Alaska Airlines je nejhorší letecká společnost v americké historii, už NIKDY VÍCE,“ přidal se další pasažér s nickem lil rich.
V Los Angeles nakonec všichni přistáli v půl desáté večer, celkem strávili na cestě kolem 30 hodin místo plánovaných šesti. A aby toho nebylo málo, tak se pasažérům během všech těch peripetiií buhvíkde ztratila jejich zavazadla.
„Byla to skutečně velmi složitá zkouška pro všechny naše klienty, příšerná zkušenost. Vyjadřujeme hlubokou omluvu za to, čím si naši pasažéři museli projít,“ řekla pro Seattle Times mluvčí společnosti Alaska Airlines Bobbie Eganová. Společnost prý každému poskytne kompenzaci v hodnotě tisíc dolarů a zařídí odvoz jejich zavazadel na své náklady.