Diskuze
Z New Yorku do Londýna za tři hodiny, nadzvuková letadla se vracejí
Děkujeme za pochopení.
M78a85r10t86i39n 74G45r31o87c70h47o85l
tohle není o ekonomice ale o politice ... a jestli jim FAA nedá licence a registraci, což není nikdy jisté, i kvůli vlivu politiků, může jít od začátku o tunel ...
R41a98d91i35m 46N94e40b35e66l
Všechno je o ekonomice! Jestli se jim podaří provozní náklady přiblížit nákladům klasických letadel, mohlo by to fungovat. Jinak tomu záměru nevěřím a dopadne podobně jako Concorde, nebo se spíše vůbec nedostane do realizace.
K30a68r94l 10R11i46e77g57e53l
Presne...ndes se na zapade pocitaji u kazdeho slozitejsiho a na investice narocneho vyrobky tzv. LCC - Life Cycle Cost ...naklady po celou dobu jeho zivotnosti, vcetne jeho sesrotovani ci recyklace. Tz. ze se primarne nedostane do pokrocileho vyvoje vyrobek ktery neslibuje ekonomickou navratnost.
M86a50r35t12i45n 57K31u86č60e74r65a
No predtim to skoncilo ne kvuli te jedine nedode, ale predevsim ceně
Proc predpokladaji,že teď to bude jiné
Technologie je sice dale nez pri vyvoji te prvni generace nadzvukovych dopravnich letadel , ale ze by snizili cenu az takhle se mi nezdá.
J36a21r31o41m82i95r 78F68a47r88e57k
Berte to tak. Oni budou mít nějakou dobu co dělat a z čeho žít. Velké firmy si ověří, jestli je už vývoj dost daleko aby to mělo smysl (z ekonomického pohledu).
No a my se máme o čem bavit a idnes vydělá na reklamách.
Já tam nevidím jediný negativní bod, samé pozitivní :)
M94a77r23t57i27n 14K86o37l37a66c72e43k
Podle toho, že se toto téma skloňuje nejméně 5 let, tak jsem doufal, že už aspoň existuje funkční prototyp připravený na certifikaci.
Obávám se, že jde o podobný princip jak se studenou fůzí (vědci už 40 let tvrdí, že za 20 let bude tato technologie použitelná)
Vracejí? jen na článcích novinářů.
J82a96r59o38m63i43r 13F58a43r64e68k
Ja jen.... nadzvukova dopravni letadla uz tady byla. Jestli se zase vrati, zalezi jen na cene, na nicem jinem. Nemyslim si, ze by to tento start-up dotahl do konce, spis to cele nekdo koupi, pokud to bude vypadat nadejne. Prirovnani se studenou fuzi znacne pokulhava. Studena fuze jeste nebyla ani prokazana a radi se spis do kategorie mytu.
H39o18n46z63a 26P15o67s19t
Problém s konkordem byl že byl Britsko-Francouzký, takže to USA zakázali s výmluvou na hluk. Takže ty konkordy živořily s lety do Jižní Ameriky, kde ta bohatá klientela samozřejmě tolik nebyla. Při první nehodě, za kterou to letadlo ani nemohlo, to pak odpískali.
O20n64d39ř54e56j 88Z86e39m27a10n
Proč někteří musí i těmto věcem vymýšlet konspirační teorie?
M32i47r97e63k 76G48a44j32e66r
Ale netriskaly, když už letěly nadzvukovou rychlostí.
G34e44o39r23g 39K18o82m48b80e50r70e32c
idealisti, staci pripomenout Boeing 787 Dreamliner.
Start 26. April 2004 - prvni let 15. December 2009 do provozu 26. October 2011
O69n57d61ř78e53j 51Z13e49m76a14n
A stačí se jen podívat kolik problémů s nadzvukovýmy letouny měli a mají velké firmy co mají s nadzvukovými letouny bohaté zkušenosti, civilní sektor je prostě něco jiného.
J85a58r21o27m70í75r 40H97l29u93b48e52k
Jsem sice technik, ale ne přes letadla, přesto jsem TU 144 a Concord považoval za vrchol letecké techniky. Všechno je nebezpečné i samotný život. Vojáci mají ještě sofistikovanější stroje, ale ty neslouží k přepravě pasažérů, ale k zabíjení, což je mnohem nebezpečnější
V83a74c34l25a24v 48V15a48v58r75a
To's toho moc neviděl.
Vzpomeň na TU104 a to jak jim chcípaly motory. To byl teda vrchol techniky a hlučnost?
O39d10s77t50r11a97n94ě91n29ý 27U47ž30i58v80a12t22e47l
J17a17n 82C31e76p82e26k
Dnes jsou nové technologie, podstatně levnější. Co je na tom nebezpečného?
K72r86y54š37t36o64f 43L38a54n19í29k
A jedna tajna informace: v ramci toho projektu se vyviji i spickovy stroj pro rychlost Mach 4, kryci nazev je Crash Boom Bang.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa
Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...
Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum
Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!