Chtějí tak získat zpět zákazníky, o které přišli po otevření ještě většího akvaparku u Prahy, v Čestlicích. Impulz ke spolupráci přišel ze strany majitele Student Agency Radima Jančury.
"Linka z Liberce do Prahy je vytížená vždy jedním směrem. Ráno jedou lidé z Liberce do Prahy za prací a večer se vracejí. Ale dopoledne z Prahy je dost prázdná, stejně jako z Liberce odpoledne," vysvětlil Jančura.
Proto se dopravce dohodl smajitelem Babylonu Milošem Vajnerem na společném projektu, který podpoří i marketingová kampaň s rozpočtem zhruba milion korun. Ta má Pražany přesvědčit, aby jezdili za koupáním raději do Liberce než do vodního parku v Čestlicích otevřeného na jaře.
Majitel Babylonu Miloš Vajner připustil, že akvapark zaznamenal pokles klientů zhruba o 15–20 procent. Podle něj to není ale jen novou konkurencí. "Souvisí to s celkovým úbytkem návštěvníků na Liberecku," tvrdí Vajner.
Věří navíc, že se zákazníci vrátí poté, co si ze zvědavosti prohlédnou akvapark v Čestlicích. Ten je sice podstatně větší, ale dražší: celodenní vstupenka stojí do Babylonu 290 korun, den v Aqua Palace Čestlice 600 korun.
Student Agency s Babylonem začaly prodávat jízdenku se vstupenkou za 330 korun. Jedna jízda tak vyjde místo 100 korun na 20 korun.
"O náklady se dělíme navzájem," dodal Vajner. Vozit své klienty do akvaparku si chce i Aqua Palace, který v Čestlicích postavil průmyslník Pavel Sehnal. Zatím má jedinou linku z Prahy- Opatova.
"Probíhají o tom jednání, konkrétní trasy nemůžeme ještě říct," uvedl generální ředitel firmy provozující Aqua Palace Radek Steinhaizl. Aqua Palace údaje o návštěvnosti nesděluje.
"Poslední měsíce však dopadly nad očekávání úspěšně," dodal Steinhainzl.