Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lidé si kupovali méně Levisek, zisk jejich výrobce klesl přes 40 procent

  9:02aktualizováno  9:02
Výrobce džínového oblečení Levi Strauss & Co se ve třetím fiskálním čtvrtletí propadl o 41 procent na 40,7 milionu dolarů (714 milionů Kč). I na něj tak dopadla ekonomická krize, když lidé šetřili na nákupu značkových džínů. Výsledky firmy táhl dolů vedle nižších prodejů také slabý dolar.

Levi Strauss - Levi's. | foto: flickr.com

Tržby za tři měsíce do konce srpna klesly o šest procent na 1,04 miliardy USD. Firma však současně v prohlášení zveřejněném v noci na dnešek oznámila, že prodej její značky Levi's se zlepšil, hlavně v USA.

Levi Strauss prodává své oblečení v obchodních domech i prostřednictvím vlastních značkových obchodů. Firma dodala, že i v době slabých příjmů expandovala po celém světě, snažila se však výrazně omezit své výdaje na reklamu a distribuci a další náklady.

Levis se navzdory krizi rozrůstal

V červenci například společnost koupila přes sedmdesát outletových obchodů Levi's a Dockers, které původně provozovala licenčně firma Anchor Blue Retail Group. Koupila také DC Company, svého hlavního partnera na trzích Evropy, Blízkého východu a části Asie v prodeji obuvi a doplňků.

"Ve světle těžkých světových podmínek to bylo produktivní období," řekl k výsledkům John Anderson.

Levi Strauss je od roku 1985 v soukromých rukách. Výsledky hospodaření však pravidelně zveřejňuje, protože se veřejně obchoduje s jejími dluhopisy. Čistý dluh firmy na konci čtvrtletí klesl na 1,7 miliardy USD z 1,8 miliardy před rokem, napsala agentura Reuters.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Ředitel Hamé Martin Štrupl
Stát nemá co mluvit do marží a dvojí kvality, říká šéf Hamé

Výši přirážek a problém dvojí kvality má vyřešit trh a ne vláda, říká v rozhovoru pro iDNES.cz ředitel potravinářské firmy Hamé Martin Štrupl. Hlavním...  celý článek

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.