Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskontní Maledivy i Dubaj. Lidl v Polsku začal nabízet zájezdy

  15:46aktualizováno  15:46
Polské cestovky mají od úterý těžkého soupeře. Na trh s dovolenými vstoupil německý diskont Lidl. Do pravidelné nabídky domácích i zahraničních zájezdů zařadí víkendové pobyty v lázních i exotiku na Seychelách.

Lidl začíná v Polsku konkurovat cestovním kancelářím. | foto: koláž iDNES.cz

Nejde o krok do neznáma. Přední evropský diskontní řetězec už v některých zemích delší dobu tiskne katalogy se zájezdy. Prodej dovolených v Německu, Rakousku a Švýcarsku má v rukou kancelář Lidl-Reisen, v jiných zemích včetně Rumunska síť nabízela dovolené jednorázově.

S trvalou nabídkou vkročil v úterý Lidl na čtyřicetimilionový polský trh. Na šesti stovkách míst se odteď každé dva týdny objeví katalogy se zájezdy od zprostředkovatelů.

Nejlevnější nabídkou v prvním katalogu je víkendový pobyt v hotelu Belvedere v polském městečku Zakopané poblíž slovenských hranic. Láká i na exotiku a exkluzivní zájezdy. Deset dní v Thajsku nabízí za 4799 zlotých (29 tisíc korun) za osobu, výpravu na horský masiv Kilimandžáro v Tanzanii za 10 999 zlotých, v přepočtu 67 tisíc korun. Z exotiky nabídne třeba Seychely, Maledivy, Senegal nebo Kanárské ostrovy.

Lidl dovolené sám neorganizuje, pouze přeprodává zájezdy od partnerské cestovní kanceláře. I tak ale může dost znepříjemnit život zavedeným hráčům, je totiž zřejmé, že diskontní ráz cen, kterými láká zákazníky na levné potraviny, hodlá přenést i do nabídky zájezdů. Vyjednávací páku má značnou. Dovolené nabídne na šesti stovkách prodejních míst v Polsku.

Lidl nebude prvním řetězcem, který se snaží na tomto trhu v Polsku prorazit. Katalogy s dovolenými už nabízely konkurenční sítě Biedronka a Alma. Jednalo se nicméně o jednorázové akce, které se objevovaly v menším počtu obchodů.

„Dosud jsme zprostředkovali zákazníkům přístup do světových kuchyní. Nyní jsme se rozhodli, že z jejich kuchyní budou moci poznávat svět,“ představila koncept „cestovky“ Aleksandra Robaszkiewicz z centrály Lidlu v Polsku.

V České republice nyní Lidl vstupuje na trh se stravenkami a připravuje start e-shopu s nabídkou spotřebního zboží a trvanlivých potravin (více čtěte zde). Do cestování se ale vrhnout zatím nechystá. „Nabídku dovolených v České republice zatím neplánujeme,“ sdělila na dotaz iDNES.cz mluvčí Zuzana Holá.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Nový generální ředitel Plzeňského Prazdroje Grant Liversage.
Prazdroj mění ředitele. Liversage řídil pivovary v Ghaně i Svazijsku

Novým generálním ředitelem Plzeňského Prazdroje je od čtvrtka Grant Liversage. V pivovarnictví začal sbírat zkušenosti v roce 1997 v Jižní Africe. V nejvyšší...  celý článek

Generální ředitel finanční skupiny J&T Patrik Tkáč
Číňané smí získat polovinu v bankách J&T, rozhodla ECB

Čínská skupina CEFC může získat významnější podíl v československé bankovní skupině J&T Finance Group, rozhodla Evropská centrální banka. Jde o první úřední...  celý článek

Rastislav Velič, člen představenstva finanční skupiny Arca Capital
Arca kupuje rakouskou Wiener Privatbank, chce expandovat do ČR

Česko-slovenská finanční skupina Arca Capital kupuje většinový podíl v soukromé rakouské bance Wiener Privatbank a plánuje s ní expandovat do Česka. Transakce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.