Podle Drahovského otevře řetězec na Slovensku dvě až tři desítky prodejen ve větších městech. První z nich by měly přivítat zákazníky do měsíce.
Řetězec Lidl prodává i v České republice, kde se stal hned po otevření jedním z nejlevnějších na trhu.
"Ceny má Lidl v Česku oproti jiným diskontům nižší o pět až deset procent. To se týká zejména zboží, které zákazníky přitahuje: rohlíky, běžné salámy nebo sýry," citovala Pravda Drahovského.
Řetězec zákazníky láká i na akce, při kterých výhodně prodává průmyslové zboží. "V těchto akcích nebude mít Lidl na Slovensku konkurenci," domnívá se Drahovský.
Největším obchodním řetězcem na Slovensku je v současné chvíli Tesco. I když Lidl své prodejny otevře až v poslední třetině roku, dostane se podle Drahovského mezi dvacet největších obchodních firem letošního roku, napsala Pravda.