Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lidl nestíhá odbavovat objednávky z e-shopu, infolinka je přetížená

  12:23aktualizováno  12:23
Nedávno spuštěný e-shop Lidlu se potýká s prvními „dětskými nemocemi“. Na jeho facebookovém profilu přibývá v posledních dnech a hodinách nespokojených zákazníků, kteří si objednali zboží a to nedorazilo. Dál se ho nemůžou dopátrat. Řetězec to vysvětluje přetížením způsobeným enormním zájmem zákazníků. Za zpoždění se omlouvá.

(ilustrační snímek) | foto: Lidl

„Dobrý den, zboží z e-shopu bylo údajně už odesláno 2. 10., ale volal jsem na PPL a údajně balík ještě ani nepřevzali do přepravy. Na bezplatnou linku se nedá dovolat, automaticky mi Váš systém ukončí hovor. Na dotaz přes webový formulář nikdo neodpovídá. Mám vůbec očekávat přijetí a nebo to raději vystornujeme? Potřeboval bych se s někým domluvit, ale nikdo se mnou ze strany Lidlu prostě nekomunikuje... Objednávka je z 29. 9.,“ stěžuje si jeden ze zákazníků na facebookových stránkách obchodního řetězce Lidl.

Fotogalerie

Lidl problémy vysvětluje enormním zájmem o nákupy v jeho internetovém obchodě. Za první dva týdny fungování e-shopu eviduje více než 1 milion návštěvníků a více než 100 000 objednávek. „Toto obrovské množství objednávek může vést ke zpoždění expedice a dopravy některých z nich. 85 procent zásilek je však vyřizováno v potvrzeném termínu do 3 dnů. Zpoždění se týká některých objednávek především staršího data, ty však také postupně vyřizujeme. E-shop jako takový však funguje bez potíží,“ tvrdí mluvčí řetězce Zuzana Holá.

Nicméně lidé, kteří se snaží dovolat na infolinku a dopátrat se, co se stalo s jejich objednávkou z internetového obchodu, uslyší jen automatickou hlášku: „Všichni naši operátoři právě hovoří. Abyste předešli dlouhé čekací době, zavolejte nám prosím později. Svůj dotaz nám můžete poslat také mailem nebo využít webový formulář na stránkách Lidl.cz. Děkujeme za pochopení.“ Pak je hovor přerušen.

Automatické ukončení hovoru se lidem nelíbí. „Dobrý den, dovolat se na Vaši zákaznickou linku je nadlidský výkon. Už přes hodinu neustále vytáčím číslo a nejvíc mě rozčiluje, že mi oznámíte, že všichni operátoři jsou obsazení a típnete mi hovor!!! Bylo by příjemnější, nechat zákazníka čekat na pořadník, jak je to běžné u jiných zákaznických linek a pokud se rozhodne hovor ukončit a zavolat později, bude to jeho volba. Vytáčet linku přes 50x je opravu děs!“ stěžuje si zákaznice.

Lidl se zákazníkům omlouvá za nedostatky v raných začátcích jeho e-shopu i za vytíženost zákaznické linky. Doporučuje poslat dotaz emailem na hotline@lidl.cz nebo přes webový formulář. Jak to ale vypadá z reakcí zákazníků, ani na maily nikdo nereaguje. 

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Víčka, plastová, plast
Některé firmy už nekupují víčka na charitu. Zájem lidí nepolevuje

Některé společnosti v Česku končí s výkupem plastových víček či snižují jejich výkupní cenu. Jejich sbíráním lidé pomáhají zejména rodinám s handicapovanými...  celý článek

Ilustrační snímek
Ministerstvo chystá překotné změny v ČSSZ. Jde o stamilionové IT zakázky

V České správě sociálního zabezpečení se chystají personální škatulata. Vznikne nová mocná sekce, která zkombinuje IT a veřejné zakázky. Dosavadní ředitelé...  celý článek

Lidé na volby prosázeli už 60 milionů
Volby jako hazard. Češi utratili v sázkách na Sněmovnu přes 100 milionů

Sázky na sněmovní volby překonaly 100 milionů korun. Převýšily tak více než dvojnásobně rekordní politickou událost, kterou byly prezidentské volby z roku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.