Lidl bude nově i v nákupních centrech, vychází vstříc developerům

  17:30aktualizováno  17:30
Diskonty Lidl nově zamíří i do nákupních center, dosud německá společnost stavěla obchody jako samostatně stojící budovy. Nová prodejna Lidlu bude hlavním nájemcem nového obchodně-administrativního komplexu Letná, jehož výstavba byla ve čtvrtek slavnostně zahájena v Praze mezi ulicemi Veletržní a Strojnická. Obchod bude mít téměř 2 000 metrů čtverečních.

Ilustrační snímek | foto: Aneta Čapková pro iDNES.cz

Nové prodejny Lidlu se tak budou přizpůsobovat požadavkům developerských projektů obchodních nebo administrativních komplexů stavěných v centrech velkých měst. „Pro naše prodejny nebývá vždy jednoduché nalézt vhodné prostory v centrech měst. Důvodem bývá především plocha pozemku, kterou naše charakteristické budovy potřebují. Nový koncept naše možnosti zásadním způsobem rozšiřuje,“ uvedl generální ředitel Pavel Stratil.

Fotogalerie

Většina velkých řetězců jako Globus, Tesco, Albert či Billa patří často mezi hlavní nájemce velkých obchodních center. Naopak řetězce, jako je právě Lidl, Penny market, Kaufland či Norma, preferují v ČR samostatné prodejny.

Společnost Lidl působí v České republice od roku 2003. Nyní má 235 prodejen. Filozofie prodeje je založena na privátních značkách. Diskonty Lidl vykázaly v Česku ve finančním roce 2015/2016, který skončil koncem února, rekordní zisk před zdaněním čtyři miliardy korun, meziročně o 55 procent více. Tržby společnosti stouply o 14 procent na 38,3 miliardy korun.

Loni zaujal Lidl i zajímavou vánoční reklamou:

Autor:


Nejčtenější

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...



Z prošlého jídla a miliard much udělali dva Britové v Jižní Africe byznys

Od roku 2008, kdy firma vznikla a přijala první zaměstnance, se jejich počet...

Miliardy much a hnijící jídlo jsou pro bratry Jasona a Davida Drewovy z Velké Británie jádrem podnikání. V Jižní Africe...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Mileniálové všech zemí, spojte se. Mladá generace se odvrací od kapitalismu

Socha Karla Marxe v německém Trieru

Popularita kapitalismu mezi mladými Američany klesá. Přibližně polovina z nich by raději žila v socialistické zemi,...

Další z rubriky

„Zemanův vodní kanál“ se vyplatí, tvrdí studie. Vyjde nejméně na 281 miliard

Kanál Dunaj - Odra - Labe, severní větev, Poodří, DOL,

Megalomanský vodní projekt Dunaj–Odra–Labe má ekonomický smysl, tvrdí studie proveditelnosti, která se zpracovávala dva...

Agrofert se znovu snaží koupit pekárny United Bakeries

Dodávky firmy Penam určené pro distribuci pečiva.

Pekárenská firma Penam z koncernu Agrofert hodlá koupit jediného akcionáře čelního českého výrobce pečiva United...

Nekonečný boj s plasty. Igelitky zdarma zmizely, zůstaly stovky milionů sáčků

Ilustrační snímek

Zatímco igelitkám už vyhlásili obchodníci i státy boj, mikrotenové sáčky zatím přežívají. Jejich postupné nahrazování...



Najdete na iDNES.cz