Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lidl bude nově i v nákupních centrech, vychází vstříc developerům

  17:30aktualizováno  17:30
Diskonty Lidl nově zamíří i do nákupních center, dosud německá společnost stavěla obchody jako samostatně stojící budovy. Nová prodejna Lidlu bude hlavním nájemcem nového obchodně-administrativního komplexu Letná, jehož výstavba byla ve čtvrtek slavnostně zahájena v Praze mezi ulicemi Veletržní a Strojnická. Obchod bude mít téměř 2 000 metrů čtverečních.

(Ilustrační snímek) | foto: Aneta Čapková pro iDNES.cz

Nové prodejny Lidlu se tak budou přizpůsobovat požadavkům developerských projektů obchodních nebo administrativních komplexů stavěných v centrech velkých měst. „Pro naše prodejny nebývá vždy jednoduché nalézt vhodné prostory v centrech měst. Důvodem bývá především plocha pozemku, kterou naše charakteristické budovy potřebují. Nový koncept naše možnosti zásadním způsobem rozšiřuje,“ uvedl generální ředitel Pavel Stratil.

Fotogalerie

Většina velkých řetězců jako Globus, Tesco, Albert či Billa patří často mezi hlavní nájemce velkých obchodních center. Naopak řetězce, jako je právě Lidl, Penny market, Kaufland či Norma, preferují v ČR samostatné prodejny.

Společnost Lidl působí v České republice od roku 2003. Nyní má 235 prodejen. Filozofie prodeje je založena na privátních značkách. Diskonty Lidl vykázaly v Česku ve finančním roce 2015/2016, který skončil koncem února, rekordní zisk před zdaněním čtyři miliardy korun, meziročně o 55 procent více. Tržby společnosti stouply o 14 procent na 38,3 miliardy korun.

Loni zaujal Lidl i zajímavou vánoční reklamou:

Autor:



Nejčtenější

Nová dálnice obkrouží Česko po obvodu a spojí krajská města, plánuje stát

Propojení krajských měst dálnicemi, rychlostními silnicemi, a silnicemi I.tříd

Stovky kilometrů nových dálnic mají spojit krajská města. Na rozdíl od dnešní sítě, která často končí nebo začíná v...

Skupina J&T odvolala představenstvo CEFC Europe, Číňané nezaplatili dluhy

Jaroslav Tvrdík na stadionu v Edenu

Československá finanční skupina J&T ztratila trpělivost s čínskou společností CEFC Group (Europe). Do firmy, kterou v...



Řetězec nabízel v akci falšované uzené. Maso vidělo sotva z půlky

Slavnosti moravského uzeného na hradě Veveří nedaleko Brna.

Česko má další případ falšování masných výrobků, inspektoři Státní zemědělské a potravinářské inspekce zjistili...

Místo peněz rum? Američané si utahují z Česka kvůli splátce komunistického dluhu

Kubánský rum Ron.

Američtí filmaři si vystřelili z České republiky ohledně vyjednávání ministerstva financí o možném splácení kubánského...

Tvrdík lže, místo peněz dává předběžná opatření, vzkázal Tkáč z J&T

Generální ředitel finanční skupiny J&T Patrik Tkáč

Spolumajitel J&T banky Patrik Tkáč veřejně uvedl, že někdejší člen představenstva CEFC Europe Jaroslav Tvrdík „klame.“...

Další z rubriky

Češi kupují výrazně víc opalovacích krémů. Hitem je faktor 30

opalování krém

Za opalovací kosmetiku utratili loni Češi v obchodech téměř 306 milionů korun. Meziročně je to skok o 16 procent....

Ministerstvo chce zakázat podomní prodej energií, brání se šmejdům

Wolframová žárovka se závitem E27

V posledních měsících roste počet případů, kdy byli klienti - obvykle senioři - dotlačeni k uzavření nevýhodné smlouvy...

Hladové firmy platí až padesát tisíc za dohození nového kolegy

Manažerský styl nemusí být utrpení. Občas se hodí každé z nás.

Firmy dělají ze zaměstnanců náboráře, platí až padesát tisíc za hlavu. Stačí, aby se nový kolega ve společnosti udržel...

Najdete na iDNES.cz