Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Limonáda s příchutí krocana? V USA hit podzimu

  13:06aktualizováno  13:06
Výrobci limonád se předhánějí, kdo dříve přijde s novou netradiční příchutí svých produktů. Mílovými kroky jim teď v konkurenčním závodě utíká svérázný Američan ze Seattlu, který své sodovky ochucuje štávou z krocana nebo fazolemi.

Regionální balíček limonád s netradičními příchutěmi od firmy Jones Soda | foto: www.jonessoda.com

Voda s příchutí krocana je hitem letošního podzimu, napsala agentura Reuters. Krocan je totiž tradičním pokrmem na Den díkůvzdání, který Američané slaví na konci listopadu.

Majitel a šéf společnosti Jones Soda Peter van Stolk doufá, že stejný úspěch zaznamená i s další novinkou, tentokrát zaměřenou na milovníky ryb. "Má to příchuť a vůni uzeného lososa," přibližuje svůj nový projekt.

Van Stolk si dobře uvědomuje, že speciální výrobek si žádá také zvláštní uvedení na trh. Proto se rozhodl prodávat svoje výrobky v balíčcích po třinácti dolarech.

Navíc svoje portfolio diverzifikoval podle preferencí spotřebitelů na "Regionální" a "Národní".

Regionální balíček vychází z oblíbených pokrmů obyvatelů Seattlu a okolí. Obsahuje limonády s příchutěmi "brokolicový rendlík", "kukuřičný klas", "krocan se šťávou", "dýňový koláč" a "paštika z uzeného lososa". 

Jiná kombinace čeká na ostatní Američany. Jejich balíčky budou obsahovat sodu "růžičková kapusta se šunkou", "brusinková omáčka", "krocan se šťávou", "bylinková nádivka", a "dýňový koláč".

Všechny peníze z prodeje netradičních limonád půjdou podle internetových stránek společnosti na charitu. Proto Van Stolk doufá, že se jich prodá víc, než kdyby měl zisk plynout jeho firmě. Sám uznává, že jeho produkty jsou téměř nepoživatelné. Na otázku agentury Reuters, jestli mu jeho lososová limonáda chutná, odpověděl: "Ještě jsem nedopil jedinou lahev. Prostě to nejde."

Autoři:



Nejčtenější

Prodavači jsou dražší než vysokoškoláci. Anomálie však dlouho nevydrží

(ilustrační snímek)

Současný trh práce zažívá anomálie v odměňování. Kdo hledá práci, může si u dané firmy říct víc, než mají stávající...

Kaufland na pranýři. Zákazníci si stěžují na chybějící zboží i dlouhé fronty

(Ilustrační snímek)

Kaufland prožívá těžké období. Na jedné straně se snaží otočit vnímání lidí, že je „jen levný“, na druhé straně bojuje...



Problémy vyřešíme, chce to ale čas, říká finanční ředitel Kauflandu

Finanční ředitel Kauflandu Jan Stupka obsluhoval zákazníky u pokladny na...

Finanční ředitel Kauflandu Jan Stupka (54) působí v tomto německém obchodním řetězci, kde je zvykem rozhovory...

Na jižní Moravě jsou vyšší mzdy než v Praze. Firmy si přetahují lidi

Ilustrační snímek

Platy na jižní Moravě jdou do extrému, firmy totiž dorovnávají nejvyšší platy konkurentů. Hospodářská komora před...

Motýlí efekt a duha na českých bankovkách. Podívejte se na nové prvky

Státní tiskárna cenin představila nové ochranné prvky, které budou na...

Státní tiskárna cenin slaví devadesát let od svého vzniku. Významné jubileum spojila s unikátní výstavou cenin, kde má...

Další z rubriky

V oběhu je nová známka se Zemanem, od předchozí se liší jen barvami

Nová známka s prezidentem Milošem Zemanem (2018)

Česká pošta uvádí do oběhu novou známku s vyobrazením prezidenta Miloše Zemana. Cenina je vyrobená podle stejné rytiny...

Podezřele levné stavební nabídky budou mít utrum, stát víc ocení kvalitu

Asfaltér Josef Horák pracuje jako řidič finišeru na dostavbě dálnice D8 u...

Úředníci ministerstva dopravy dostanou manuál, který by je měl upozornit na podezřele nízkou cenu ve výběrových...

Delegace z Číny na Hradě řešila kauzu CEFC, skupina si majetky v ČR ponechá

Jednání delegace čínského státního konglomerátu CITIC na Pražském hradě (18....

Na Pražském hradě ve středu proběhlo klíčové setkání prezidenta Miloše Zemana s vedením čínského státního konglomerátu...

Najdete na iDNES.cz