Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Účtenková loterie má své logo. Tvoří ho písmena v duhových barvách

  16:21aktualizováno  16:21
EET účtenková loterie, která startuje 1. října, má své logo. Z internetových stránek ministerstva financí vyplývá, že zadavatel za celou propagaci loterie včetně grafického návrhu zaplatil 1,5 milionu korun. Samotné logo včetně grafického manuálu potom vyšlo na 80 tisíc bez DPH.

Logo Účtenkovky tvoří barevná písmena na bílém podkladu | foto: koláž iDNES.cz

Na nové logo upozornil web Podnikatel.cz. „Vítězná varianta byla vybrána po pečlivém zhodnocení všech estetických i technologických kritérií,“ řekl serveru mluvčí ministerstva financí Michal Žurovec.

Účtenkovou loterii, která startuje za měsíc, čeká 15. listopadu první slosování. Soutěžit se bude o peněžité výhry ale i osobní automobil třídy SUV (psali jsme zde).

„Nenadchne ani neurazí,“ řekl k novému logu reklamní expert Martin Charvát. „Jedná se o typografické logo, které jasně popisuje, o co se jedná. Je jednoduché a přehledné,“ dodal.

Cena 80 tisíc korun bez DPH je podle něj spíše nízká. Součástí zakázky loga je totiž i grafický manuál.

Líbí se vám logo účtenkové loterie?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 5. září 2017. Anketa je uzavřena.

Ne 2580
Ano 522
Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační foto
Bolestné za sucho má cenovku 2 miliardy, zemědělci původně požadovali tři

Zemědělci dostanou jako odškodnění za letošní sucho až dvě miliardy korun, rozhodla vláda. Ovocnáři a školkaři pak dalších 208 milionů za škody způsobené...  celý článek

Ilustrační fotografie
PŘEHLEDNĚ: Půjčíme vám, vábí strany rodiny s dětmi. Na důchodce myslí také

V příštím volebním období se mohou na vyšší příjmy od státu těšit rodiny s více dětmi a těžce pracující lidé zřejmě budou moci odejít dřív do důchodu, a to bez...  celý článek

Žena na pohovoru (ilustrační snímek).
Soulad mezi postoji zaměstnance a vedením firmy je vzácný, říká poradce

Jen každá desátá firma se shoduje s postoji svých zaměstnanců. Při přijímání nových pracovníků je proto vhodné přeskočit fráze jako „změňte s námi svět“ a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.