Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Účtenková loterie má své logo. Tvoří ho písmena v duhových barvách

  16:21aktualizováno  16:21
EET účtenková loterie, která startuje 1. října, má své logo. Z internetových stránek ministerstva financí vyplývá, že zadavatel za celou propagaci loterie včetně grafického návrhu zaplatil 1,5 milionu korun. Samotné logo včetně grafického manuálu potom vyšlo na 80 tisíc bez DPH.

Logo Účtenkovky tvoří barevná písmena na bílém podkladu | foto: koláž iDNES.cz

Na nové logo upozornil web Podnikatel.cz. „Vítězná varianta byla vybrána po pečlivém zhodnocení všech estetických i technologických kritérií,“ řekl serveru mluvčí ministerstva financí Michal Žurovec.

Účtenkovou loterii, která startuje za měsíc, čeká 15. listopadu první slosování. Soutěžit se bude o peněžité výhry ale i osobní automobil třídy SUV (psali jsme zde).

„Nenadchne ani neurazí,“ řekl k novému logu reklamní expert Martin Charvát. „Jedná se o typografické logo, které jasně popisuje, o co se jedná. Je jednoduché a přehledné,“ dodal.

Cena 80 tisíc korun bez DPH je podle něj spíše nízká. Součástí zakázky loga je totiž i grafický manuál.

Líbí se vám logo účtenkové loterie?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 5. září 2017. Anketa je uzavřena.

Ne 2580
Ano 522
Autor:


Nejčtenější

Máma se synem zašpuntovali víno kondomem, nápad jim vydělává miliony

Balení vinných kondomů.

Jistě jste už někdy ztratili špunt od lahve a dumali, jak situaci vyřešit. Američanka Laura Bartlettová se svým synem...

PŘEHLEDNĚ: Lidé špatně odhadují platy. Podívejte se, komu by přidali

Ilustrační snímek

Nejvíc platově podhodnoceni jsou učitelé, sociální pracovníci a zdravotní sestry, naopak přiměřený plat berou praktičtí...



Lidé se stěhují do okolí měst, každé ráno pak tráví v autech v kolonách

Stávka na francouzské železnici nahnala více lidí do aut. V Paříži se tvoří...

Kvůli vysokým cenám bydlení ve městech roste poptávka po nemovitostech v jejich okolí. „Evidujeme meziroční růst zájmu...

Makléř si myslel, že pracuje v demoverzi, teď žádá vyplatit miliony eur

Harouna M Traore

Francouzský obchodník na burze žaluje makléřskou firmu Valbury Capital. Žádá, aby mu vyplatila 10 milionů eur, které...

Startup chce prorazit s pánským vibrátorem. Líbil se víc než Apple Watch

Pánský vibrátor Tenuto

Startup MysteryVibe chce změnit vnímání sexu. Podle firmy se totiž sex stává spíše součástí wellness. Kromě tomu...

Další z rubriky

Bude pršet, zdražíme deštníky. O cenách zboží v e-shopech rozhodují roboti

Digitální cenovky v obchodě Tchibo na Zličíně.

Do Česka míří západní trend automatizace cenotvorby. O zboží v obchodech rozhodují počítače. Výsledná cena může být...

Éra digitálních cenovek. Jejich většímu rozšíření brání vysoké náklady

Digitální cenovky v prodejně Tchibo.

Z regálů některých obchodů zmizely papírové cenovky a nahradily je krabičky podobné tabletům. Na elektronickém papíru...

Do důchodu později a jiné daně, radí Česku OECD

Ilustrační snímek

Česko by mělo navázat věk pro odchod do důchodu na očekávanou délku života. Doporučuje to Organizace pro hospodářskou...

Najdete na iDNES.cz