náhledy
Lokomotiva T426.003 ve stanici Kladno
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Před zkušební jízdou se musela „Rakušanka“, lokomotiva T426.003, řádně naleštit.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva T426.003 během zkušební jízdy mezi stanicemi Praha-Zličín a Hostivice
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Výrobní štítek „Rakušanky“, lokomotivy T426.003 z kořenovské Zubačky
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vedoucí projektu rekonstrukce „Rakušanky“ Tomáš Dvořák z kontroleru v kabině strojvedoucího
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Po generálce byl zachován historický vzhled lokomotivy. V reflektorech LED světla nenajdete, jenom staré dobré žárovky.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva T426.003 během zkušební jízdy ve stanici Praha-Zličín
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Loukoťová kola byla ve Florisdorfu vyrobena 14. června 1961.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva T426.003 během zkušební jízdy v obvodu stanice Praha-Zličín
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kabina strojvedoucího byla zrepasována. Zachovány zůstaly všechny původní přístroje.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva nevyniká rychlostí, ale silou.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva T426.003 během zkušební jízdy na viaduktu přes Prokopské údolí
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Výhled z „Rakušanky“ T426.003
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Srdce lokomotivy, motor SGP T 12c
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní ovládací prvky na pultu strojvedoucího
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní ovládací prvky na pultu strojvedoucího
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Parní generátor sloužil pro vytápění vagonů. Na svoji opravu teprve čeká.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz