Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Prostor v oblacích. Německá Lufthansa sází na létající postele

Německá letecká společnost Lufthansa odhalila design svých nových kabin business třídy, které budou součástí nové flotily letadel Boeing 777-9. Prostřední sedadlo tentokrát vypadá jako trůn, který je od ostatních sedadel oddělen stěnami z obou stran a dá se snadno přeměnit na postel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak hlavně aby nevypli proud...

0 0
možnosti

Jen pro upřesnění, v článku bylo původně napsáno "největší letadlo s dvojitým motorem" a po pár komentářích to změnili na "největší letadlo s dvouprooudovým motorem".

Ale pořád je to nesmysl. Dvouprodouvé motory (ne jeden "dvouproudový motor") mají všechna moderní proudová letadla, včetně mnohem většího A380. Prostě v originále bylo uvedeno "twin-engine aircraft" což znamená dvoumotorové letadlo.

8 0
možnosti

O65n82d68r28e87j 47K95u35r80c

29. 11. 2017 14:21

Dvouproudový motor existuje. Je to motor, který má primární a sekundární proud - primary flow a secondary flow, viz. google... Ovšem tady se asi jedná o špatně přeložené slovo twin-jet. Dvoumotorové proudové letadlo :-)

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

K86a42r93e66l 38Ř40e52h81á17k

29. 11. 2017 13:36

Ty vole, dvouproudový motor! To bude asi na 230 i na 380!

Chtěl jsem dát vychechtaný smajlíky, ale bohužel je to k pláči...

2 2
možnosti

Neříká se "dvouproudový motor" česky motoru technologie turbofan?

1 0
možnosti
Foto

Pro mě je několika-hodinový let za trest. Letěla jsem několikrát 6 - 10h normální ekonomickou třídou a nikdy jsem neměla místo na nohy. Jsem vysoká a nikdě si pohodlně nesednu. I muži to mají snažší, protože mají jinou stavbu těla. Kdybysme se poměřili se stejně vysokým mužem jako jsem já (186cm), měla bych výš zadek a kratší tělo, muž by měl zase delší tělo a kratší nohy :)

0 0
možnosti

J83a97n 45S70v25o93b15o47d96a

29. 11. 2017 13:33

Já mám 193 cm, a když sedím při okně, tak téměř vždy dokážu najít polohu, ve které pohodlně zvládnu i 12-16 hodinový let.

0 0
možnosti

Musí se Lufthanse nechat, že elegantě vyřešila problém "prostřední sedačky" kterou nikdy nikdo nechce. Tady ale vypadá opravdu majestátně a velkoryse, dovedu si představit že ji naopak mnozí cestující budou preferovat.

P.S. ten článek je strojový překlad, že? Ale jaký překladač používáte? Protože ani google translate nevyplivne nesmysly typu "letadlo s dvojitým motorem" ale normálně "dvoumotorové letadlo". Taky "Ve srovnání s běžnými modely má ... viditelně širší kabinu" je nesmysl.

0 0
možnosti

L46u29k64a23s 23C36o88d33r

29. 11. 2017 13:17

Vicemene okopirovali (a lehce vylepsili) system nepravidelneho rozlozeni sedacek, co uz pouzivaji treba Swiss. A je fakt, ze ty "solove" sedacky jsou pri rezervacich jako prvni pryc, takze si dokazu predstavit, ze je budou mit jako premiovy produkt za priplatek nebo pro SEN/HON.

0 0
možnosti
Foto

Doufam, ze nekoho napadne udelat tri postele nad sebou - system japonskych koji kde by mel kazdy 2-3 ctverecni metry pro sebe. Kapacita by nemusela tolik utrpet a porad by se tam vmestnalo dost lidi. Pro lety nad 4 hodiny bych to bral vsemi deseti.

0 0
možnosti

taky se divím že to ještě není a taky bych to ocenil. prostě "lehátková economy" a kapacitně by to vyšlo zhruba stejně.

vždyky závistivě koukám na fotky z crew rest oddělení a říkám si co bych za to dal místo 6-12 hodin v economy sedačce.

1 0
možnosti

J80a62n 49Š69e65s84t22á37k

29. 11. 2017 11:30

Asi bych moc nestál o to, poslouchat odvedle nějaký chrápání...

0 0
možnosti

M77a67r78e72k 28T98ů33m57a

29. 11. 2017 11:38

Já teda jo, cestovat 10-12 hodin v ekonomické třídě není žádný med...

16 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Mrazy zasáhly sady v Čechách. Škody na úrodě budou rozsáhlé, hlásí ovocnáři

24. dubna 2024  14:08

Škody na úrodě ovoce budou kvůli nynějším silným mrazům rozsáhlé. Mrazy zasáhly zejména ovocné sady...

Reportáž od zářivě modrého bazénu. Místo lidí se v něm „koupe“ jaderné palivo

24. dubna 2024  13:02

Seriál Silnice vede mírně zvlněným terénem. Levou stranu lemuje zeleň, v dáli se zvedají kopce. Na...

Výrobce sektů Freixenet bude ve Španělsku masivně propouštět. Révu deptá sucho

24. dubna 2024  10:43

Španělsko-německá společnost Freixenet, které je známá pro svá šumivá vína, oznámila masivní...

Tesla hlásí pokles tržeb i zisku, urychlí výrobu cenově dostupnějších vozů

24. dubna 2024  9:50

Čistý zisk amerického výrobce elektromobilů Tesla v prvním čtvrtletí letošního roku klesl o 55...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!