Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Madetě loni klesl čistý zisk na čtvrtinu

  12:39aktualizováno  12:39
Největší tuzemské mlékárně Madeta klesl loni čistý zisk o 73 procent na 42,377 milionu korun. To je o 115,39 milionu korun méně než v roce 2007. Tržby za prodej zboží, vlastních výrobků a služeb klesly o šest procent na 6,716 miliardy korun. ČTK to zjistila z účetní uzávěrky uložené ve Sbírce listin.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: Ota BartovskýMF DNES

Tržby za prodej zboží, vlastních výrobků a služeb klesly o šest procent na 6,716 miliardy korun.

Největší podíl na tržbách, 70 procent, tvořil prodej vlastních výrobků na domácím trhu. Konkrétně to bylo 4,696 miliardy korun. Oproti roku 2007, ve kterém dosáhly 4,635 miliardy korun, to znamená mírný nárůst.

Tržby z prodeje zboží a vlastních výrobků v zahraničí tvořily 16 procent, 1,051 miliardy korun, zatímco v roce 2007 to bylo 1,409 miliardy korun.

Mlékárna má osm závodů a ročně zužitkuje více než půl miliardy litrů mléka, což je pětina celkové produkce v zemi. Denně zpracuje asi 1,5 milionu litrů.

Podnik produkuje přes 239 výrobků, což ročně znamená asi 397 milionů kusů různých druhů potravin. Své produkty vyváží do 15 zemí světa, mimo jiné do Libanonu, Spojených arabských emirátů, Ruska, států EU, Asie, Afriky a Ameriky.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ředitel Hamé Martin Štrupl
Stát nemá co mluvit do marží a dvojí kvality, říká šéf Hamé

Výši přirážek a problém dvojí kvality má vyřešit trh a ne vláda, říká v rozhovoru pro iDNES.cz ředitel potravinářské firmy Hamé Martin Štrupl. Hlavním...  celý článek

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.