Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


MAFRA posílila, koupila realitního specialistu AdInternet

  13:37aktualizováno  13:37
Mediální skupina MAFRA rozšířila své portfolio o českou společnost AdInternet, která se specializuje na prodej nových domů a bytů přes internet. Multimediální dům tak posílí svůj on-line katalog nemovitostí Reality.idnes.cz, který je druhý největší na českém internetu, a zvýší tak svůj tržní podíl v oboru.

Rezidenční projekt 4Blok v pražských Vršovicích | foto: AdInternet

„Náš katalog Reality.idnes.cz organicky roste a daří se mu velmi dobře. Věříme, že know-how a kontakty kolegů z AdInternet pomohou přinést ještě lepší výsledky,“ říká člen představenstva MAFRA zodpovědný za digitální divizi Michal Hanák.

AdInternet pomáhá developerům prodávat nové domy a byty formou tzv. lead-generation. Oproti standardnímu modelu, kdy developer platí za marketing dopředu a bez garancí prodejních výsledků, AdInternet získává klienty pro developery na vlastní náklady a dostává za to od developerů odměnu až po úspěšných prodejích nemovitostí. Má smlouvy s více než 60 developery a propaguje téměř 130 projektů nového bydlení, a to jak na vlastních stránkách s agregovanými nabídkami, tak na speciálních stránkách developerských projektů.

 „Vytvořili jsme market standard v oboru lead-generation v realitách. Navíc jsme po čtyřech letech stále jediní na trhu,“ dodává Michal Hanus z investiční skupiny Chenen, která svůj podíl v AdInternet prodala. MAFRA koupila celých 100 procent společnosti AdInternet. Cenu se obě strany rozhodly nezveřejnit.

Z pěti bývalých společníků zůstávají ve společnosti dva. Zakladatel Jakub Zamrazil bude zároveň jednatelem AdInternet ve vlastnictví MAFRA, Petr Makovský zůstává obchodním ředitelem AdInternet. Dalšími jednateli za MAFRA jsou Michal Hanák a produktový ředitel Patrik Mališ.

Autor:



Nejčtenější

Válka o prodavačky pokračuje. Nástupní mzda v Lidlu bude 28 tisíc

Nová prodejna v Berouně se otevře v následujících týdnech.

Diskonty Lidl v Česku zvýší od března nástupní mzdu pokladních a prodavaček na 28 tisíc korun, tedy o pětinu. V Praze a...

Soud dal řidiči německý plat, čeští dopravci se bojí růstu počtu žalob

Šofér kamionu Jiří Gabrhel

První český řidič kamionu vyhrál soud o to, že mu česká firma za řízení v Německu platila méně, než kolik je tamní...



Pět tisíc dolarů na ruku a sbohem. Amazon se zbavuje lidí bez motivace

Pracovníkům ve skladu Amazon se v USA důsledně říká „associates“, tedy...

Nestandardní cestou jde americký Amazon při propouštění zaměstnanců bez motivace. Svému personálu předložil „nabídku“,...

Fronty i na půl hodiny. Kaufland má málo pokladních, lidé si stěžují

(Ilustrační snímek)

V Kauflandu na pražském Bohdalci je 25 pokladen, v posledních dnech je však běžné, že fungují jen čtyři. Nakupujících...

Nejmladší český miliardář začal ve skladu. Dnes ovládá zbrojařské impérium

Majitel Czechoslovak Group Michal Strnad.

Pětadvacetiletý Michal Strnad se po převodu stoprocentního podílu zbrojařsko-průmyslového holdingu Czechoslovak Group...

Další z rubriky

Kellnerova PPF kupuje bulharskou televizi Nova. Cenu transakce neuvedla

Bulharská televizní stanice NOVA

Česká investiční skupina PPF se dohodla s mezinárodní skupinou Modern Times Group (MTG), že od ní koupí 95 procent...

Jednat s českými řetězci je nejtěžší. Regulace nepomohla, říká šéf Mattoni

Alessandro Pasquale, CEO Karlovarských minerálních vod, rozhovor eko MFD.

Alessandro Pasquale má za sebou rok jednání, který skončil podpisem více než dvaceti smluv. Král českého trhu minerálek...

Pro pojistku a zároveň do kavárny. Pojišťovna Direct má nový koncept

Pojištění u kávy. Direct otevřel nový koncept, který kombinuje pojišťovnu s...

Kavárna s dětským koutkem a zároveň pojišťovna. Společnost Direct přišla s novým konceptem, který chce zákazníky zlákat...

Najdete na iDNES.cz