Akčníceny.cz jsou největším letákovým portálem, při hledání nejlevnějšího zboží na trhu pomáhají uživatelům už přes dvanáct let. Za poslední tři roky vzrostl jejich zásah o více než polovinu.
Čí letáky najdeteNapříklad řetězců Albert, Tesco, Interspar, Globus, Penny, Rossmann, dm, Hornbach, OBI, Electro World, Proton a další. |
Portál Akčníceny.cz má zhruba 450 tisíc reálných uživatelů měsíčně. Propojením s weby jako iDNES.cz, Lidovky.cz a Metro.cz, které měsíčně navštíví čtyři miliony lidí, by se měl zájem o tuto službu dále rozšířit.
"S využitím mediální síly nového strategického partnera získáme větší dosah a viditelnost našich projektů u spotřebitelů," potvrzuje Patrik Mališ, který jako jediný z bývalých spolumajitelů společnosti Retail Info přechází do mediální skupiny MAFRA a bude projekt nadále řídit.
Akvizice společnosti Retail Info je na podzim už druhou velkou investiční aktivitou MAFRA. V říjnu koupila většinový podíl ve společnosti AAAPoptávka.cz (o akvizici čtěte zde).
"Naše strategie spočívá v posilování tržní pozice jak v tisku, tak v on-line. V digitální oblasti budeme nejen posilovat obsah, ale zaměříme se i na rozšíření nabídky služeb pro koncové zákazníky. Akvizice Retail Info s portálem Akčníceny.cz dokonale zapadá do tohoto přístupu," dodává předseda představenstva mediální skupiny MAFRA Johannes Werle.