První trať v délce 56 kilometrů by měla vést kolem Las Vegas. Druhou trať se firma chystá vybudovat na východě Spojených států. V úvahu připadají tři alternativy. První je spojení Pittsburghu a Greensburgu, druhou linka Baltimore - Washington a třetí Atlanta - letiště Harstfiel, které leží 50 kilometrů od města.
O tratích s definitivní platností rozhodne vláda. Peníze by měla rozdělit v letech 2006 až 2009, napsala Pravda.
Systém Transrapid se zatím komerčně využívá od dubna loňského roku jen v Číně na trase mezi Šanghají a letištěm Pudong. Na pouhých 30 kilometrech se tu vlakové soupravy dokážou rozjet až rychlostí 430 kilometrů za hodinu a vzdálenost tak překonají za necelých osm minut. Za rok a půl se magnetickým rychlovlakem svezly víc než tři miliony lidí.
Technologii ale Transrapid neustále zlepšují. Modernější zařízení má od 4. do 11. října zkoušet i na pokusné dráze v německém Emse, kde se zvědavci budou moci svézt i jako cestující, napsala Pravda.