Spojení čtvrtého a pátého největšího světového výrobce piva tak vytěsnilo americký Anheuser-Busch z nejvyšší příčky globálního žebříčku.
Měřeno výší tržeb ale americký kolos světovou jedničkou zůstává. Zatímco tržby Anheuser-Busch loni dosáhly 14,1 miliardy dolarů, obrat InterbrewAmbev se odhaduje na 12,4 miliardy.
AmBev vznikl v roce 2000 sloučením dvou největších brazilských výrobců nápojů Companhia Cervejaria Brahma a Companhia Antarctica Paulista.
Skupina v současnosti vaří asi dvě třetiny brazilské produkce a má aktivity i v Argentině, Uruguayi, Paraguayi a Venezuele. Její pivo Skol je třetím nejprodávanějším na světě po pivech Budweiser a Bud Light od Anheuseru.
Brazílie je čtvrtým největším trhem piva na světě po Číně, USA a Německu. Spotřeba na hlavu je zde však proti Spojeným státům a západní Evropě jen zhruba poloviční.