Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Makro nabízí drobným prodejcům tisk levných letáků

  8:25aktualizováno  8:25
Čeští zákazníci se při koupi zboží dívají především na cenu a často cíleně vyhledávají různé typy slev a akcí. Ekonomická krize tento trend ještě více posílila. Velké obchodní řetězce mají oproti menším prodejcům konkurenční výhodu v podobě reklamních letáků dodávaných přímo do schránek.

Makro nabízí obchodníkům výrobu letáků na míru. | foto: Makro

"Je pravda, že tisk běžných letáků si nemůžu dovolit. Je to drahé, a proto přecházím k jiné formě reklamy ve formě inzerátu v místních novinách,“ říká Vojtěch Šrámek, který provozuje malou prodejnu potravin U Šrámků ve Stříbře. Dříve přitom letáky využíval."

Na tuto situaci se snaží reagovat řetězec Makro zaměřený na drobné živnostníky. Nabízí jim výhodný tisk individuálních letáků v malém množství. Mohou tak propagovat zboží zakoupené v prodejnách Makro. Tam často doplňují zásoby především vietnamské večerky a menší prodejci.

Od sta kusů výš

"Celý koncept funguje tak, že Makro zrealizuje akci na vybrané položky svého sortimentu a obchodníci, kteří si zboží objednávají, si prostřednictvím webové aplikace rovnou objednají i svoje personalizované letáky podle individuálních parametrů, jako je například adresa obchodu, otevírací doba nebo akce na vybrané položky," vysvětluje Pavel Janoušek, obchodní ředitel divize Digital společnosti Boom Tisk, která letáky tiskne. Společnost investovala do technologie přes sto milionů korun.

Letáky je možné objednat už od sta kusů v ceně 1,10 koruny za kus. První dvě kola si mohou maloobchodníci vyzkoušet zdarma.

Ceny v Makru jsou podle Šrámka mnohonásobně nižší než v běžné tiskárně, přesto nové služby využívat nehodlá. I když nová metoda umožňuje leták přizpůsobit vlastním potřebám, míra individuálního ztvárnění je podle něj omezená. "Mají to univerzální, pro všechny stejné, a já bych to chtěl mít osobnější," dodal Šrámek.

Autor:


Nejčtenější

Pražská noční můra se zhmotní za dva roky, až se uzavře Barrandovský most

Barandovský most v Praze.

Barrandovský most připadá Pražanům jako relativně nová stavba. Jenže letos oslavil třicáté výročí od otevření a...

Putinův poradce připravil nejbohatší Rusy během dne o miliardy dolarů

Ilustrační snímek

Nejzámožnější Rusové ztratili v jednom jediném dni přes tři miliardy dolarů. Může za to návrh ekonomického poradce...



Uhýbejte vpravo. Pravidla pro průjezd sanitek se změní od října

Nový způsob řazení v jízdních pruzích při průjezdu policie, hasičů a záchranářů.

Řidiči v kolonách budou muset nově uvolnit vozům policie, hasičů a záchranářů prostor mezi levým a přiléhajícím jízdním...

Turecká krize se přelévá do Evropy, stahuje s sebou i českou korunu

Současný turecký prezident Recep Tayyip Erdogan se prohlásil za vítěze...

Evropské akcie i euro zůstávají pod tlakem kvůli obavám z ekonomické krize v Turecku. Jednotná evropská měna během...

Konec nočních nákupů, hlásí Tesco. Obchody v Česku zkrátí otevírací dobu

Obchodní dům Tesco. Logo.

Desítky tuzemských supermarketů britského řetězce Tesco zkrátí od září svou otevírací dobu. Místo půlnoci budou obchody...

Další z rubriky

Přívěsky už netáhnou, Pandora chce krizi řešit větším počtem prodejen

Náramek z limitované valentýnské edice, Pandora

Nepříznivý vývoj během posledních měsíců chce dánská šperkařská společnost Pandora zvrátit rychlejší expanzí. Ještě...

PPF podala žalobu, chce zvrátit zákaz a koupit bulharskou televizi Nova

Bulharská televizní stanice NOVA

Investiční skupina PPF podala žalobu k bulharskému Nejvyššímu správnímu soudu kvůli červencovému verdiktu místní Komise...

Prodejce mexického piva investuje čtyři miliardy dolarů do produkce konopí

LETNÍ JÍZDA: Konopné pole ve Vrači

Prodejce mexického piva Corona, Constellation Brands, oznámil investici čtyř miliard dolarů do největšího kanadského...

Najdete na iDNES.cz