Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Makro si loni vylepšilo zisk o pětinu na téměř dvě miliardy

  16:00aktualizováno  16:08
Velkoobchodní řetězec Makro v Česku loni vydělal 1,9 miliardy korun. Je to o pětinu více než v roce 2007. Tržby nicméně loni vzrostly jen mírně.
Nakupování - ilustrační foto.

Nakupování - ilustrační foto. - nakupování, potraviny, jídlo, inflace, ceny, zboží, supermarket, obchod. | foto: Profimedia.cz

Předloni společnost vydělala 1,6 miliardy korun. Tržby Makro Cash & Carry ČR ale loni vzrostly "jen" o 42 milionů korun na na 37,2 miliardy korun. Makro má v Česku třináct velkoobchodních center.

Makro dlouhodobě patří mezi nejziskovější obchodní řetězce v Česku. Loňský profit společnost použila na výplatu dividend svému vlastníkovi, kterým je nizozemská společnost Metro Cash & Carry International Holding.

V závěru loňského roku společnost Makro otevřela v Česku jedno nové velkoobchodní centrum. Řetězec má nyní více než 800 tisíc registrovaných zákazníků z řad podnikatelů, zejména obchodníků a firem podnikajících v gastronomii.

Na loňském žebříčku deseti největších tuzemských obchodníků obsadila velkoobchodní společnost Makro Cash & Carry ČR s odhadovanými tržbami 39,5 miliardy korun čtvrté místo.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

Ředitel Hamé Martin Štrupl
Stát nemá co mluvit do marží a dvojí kvality, říká šéf Hamé

Výši přirážek a problém dvojí kvality má vyřešit trh a ne vláda, říká v rozhovoru pro iDNES.cz ředitel potravinářské firmy Hamé Martin Štrupl. Hlavním...  celý článek

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.