Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Makro vezme kartu všem, kteří málo utrácejí

  15:48aktualizováno  15:48
Rodinné nákupy za výhodné ceny v Makru končí. Řetězec se rozhodl, že se svátečních zákazníků zbaví a od července mění obchodní podmínku. O kartu přijdou všichni, kteří za půl roku utratí méně než 2000 korun bez DPH.
Kilo banánů a dvě mýdla? O takové nákupy Makro nestojí. Ilustrační foto

Kilo banánů a dvě mýdla? O takové nákupy Makro nestojí. Ilustrační foto | foto: Profimedia.cz

Opatření začal řetězec testovat už v únoru - v hypermarketu v Ústí nad Labem. Zákazník si uhájil kartičku, pokud utratil za čtvrt roku alespoň tisícovku. - více zde

Od července začne opatření platit i v dalších obchodech. Generální ředitel společnosti Makro Cash&Carry Martin Dlouhý ujistil, že zákazníky, kteří dvoutisícový limit během prvních tří měsíců sledovaného půlročního období nesplní, Makro na hrozící zrušení registrace nejprve upozorní. Pokud ani během následujícího čtvrt roku nevyhoví podmínce minimálního obratu, přijdou o registraci.

"Náš odhad je, že bychom měli (kvůli zavedení minimálního obratu) snížit naši databázi zákazníků asi o deset procent," uvedl Dlouhý.

Naopak pro klíčové zákazníky zejména z oblasti gastronomie a nezávislého maloobchodu Makro sjednotilo hranici pro získání zlaté karty Makro, která bude vyjádřena měsíčními tržbami přes 40 tisíc korun (bez DPH). Stříbrná bude za 20 až 40 tisíc.

Majitelé těchto karet mohou čerpat různé bonusy či výhody, jako jsou například vyhrazené nákupní hodiny či poradenský servis.

Společnost Makro změnu obchodních podmínek zdůvodnilo průzkumem, podle kterého si její klíčoví zákazníci přejí komfortní nakupování, odlišení od ostatních zákazníků, profesionální poradenství a individuální přístup ze strany velkoobchodního řetězce.

Nové obchodní podmínky Makro od února testovalo v prodejnách v Ústí nad Labem a slovenské Nitře. "Výsledky pilotního projektu nás příjemně překvapily. Naprostá většina zákazníků změnu uvítala, i když ze začátku někteří byli skeptičtí," uvedl ředitel ústecké prodejny Makro Tomáš Matějka, podle kterého si zákazníci pochvalovali hlavně rozšíření vyhrazené otevírací doby pro klíčové klienty.

Společnosti Makro Cash&Carry ČR, která v České republice provozuje 12 velkoobchodních center a z pohledu tržeb je dlouhodobě největším obchodním řetězcem v zemi, loni klesly tržby z 38,2 miliardy korun v roce 2004 na 37 miliard korun. Společnost Makro patří do nadnárodní skupiny Metro Cash&Carry, pod kterou spadá více než 540 velkoobchodních center ve 28 zemích.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
PRŮZKUM: Tři z pěti Čechů omezili máslo. 60 korun za kostku je moc

Zdražování másla pokračuje. Cena za více než padesát korun ale Čechům připadá přehnaná. Téměř tři pětiny lidí tvrdí, že rostoucí cena másla v posledním měsíci...  celý článek

Rychlost vykládky je zcela v Hobžově režii. A ačkoli to tak nemusí vypadat, i s...
Brambor bude až o 100 000 tun méně proti loňsku, na vině je sucho

Letošní úroda brambor v Česku bude v porovnání s loňským velmi dobrým výsledkem nižší o 50 000 až 100 000 tun, tedy skoro o 15 procent. Takový je předpoklad...  celý článek

Boeing 737-300 společnosti Fischer Air. Právě o dva boeingy se Úřad pro...
Majetkový úřad porazil u soudu Fischera. Ten nemá na miliardy nárok

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových uspěl v soudním sporu o téměř 2,5 miliardy s německou společností Aircraftleasing Meier und Fischer, ve které...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.