Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mall.cz se stěhuje do nového skladu, dodávky se zpožďují i o tři dny

  12:31aktualizováno  12:31
Jeden z největších českých e-shopů Mall.cz v současnosti nestíhá včas odbavit asi čtvrtinu objednávek svých zákazníků. Problémy jsou způsobeny stěhováním do nového skladu. Podle zástupců firmy by se dodávky měly přestat zpožďovat začátkem příštího týdne.
Mall.cz se stěhuje do nového skladu v Jirnech. Kvůli tomu nyní často opožďuje doručování objednaných zásilek.

Mall.cz se stěhuje do nového skladu v Jirnech. Kvůli tomu nyní často opožďuje doručování objednaných zásilek. | foto: Viktor ChladMAFRA

Luboš Kratochvíl si v úterý 20. října dopoledne objednal na Mall.cz pánev a vysavač. „Kupoval jsem to jako dar, který chci předat o víkendu. Proto mě taky zaujala skutečnost, že zboží bylo v nabídce skladem a druhý den jsem si ho v Hradci Králové cestou z práce mohl vyzvednout,“ popisuje.

Jenže jak ve středu, tak ve čtvrtek dostal pan Kratochvíl pouze SMS a e-mail s omluvou, že „zboží z objednávky bohužel nebylo možné expedovat.“ Ve čtvrteční zprávě potom už dostal i zdůvodnění: „Právě probíhá kompletní stěhování našeho skladu, a tak vás prosíme, dejte nám v těchto ztížených podmínkách o něco více času.“

Problémy mají skončit příští týden

Podobných příběhů se objevuje mnoho i na facebookových stránkách e-shopu. Někteří z uživatelů podle dat svých příspěvků nebo v nich sepsaných stížností čekají na zboží i déle než týden.

Mall.cz se svým zákazníkům omlouvá na Facebooku a na svém webu na možné potíže způsobené stěhováním upozorňuje. Ještě před pár dny, kdy už někteří zákazníci problémy hlásili, ale varování a vysvětlení chyběla.

Podle mluvčí Mall.cz Michaely Gregorové by se dodávky měly přestat zpožďovat v neděli nebo na začátku příštího týdne. „V neděli definitivně přecházíme na novou technologii, pak už by se situace měla během pár dnů vrátit k normálu a včasnému doručení, jak jsou naši zákazníci zvyklí,“ vysvětluje.

Zpožděná je čtvrtina objednávek

V současnosti podle ní e-shop registruje zpoždění o jeden až tři dny u přibližně čtvrtiny objednávek. Způsobeno je tím, že firma přesouvá své zboží ze stávajícího skladu do nových prostor v logistickém parku Jirny u Prahy. Zpoždění dodávek potom podle Gregorové vzniká kombinací několika příčin.

Je potřeba přestěhovat ze skladu do skladu na 900 tisíc položek, a proto i zboží, které ve skladu skutečně leží, nemusí být hned k dispozici. Zároveň se dle Gregorové kvůli přechodu na novou technologii část objednávek nyní vyřizuje ručně, což dodací čas prodlužuje.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Na trh vstupuje další stravenka, digitální Benefitka.
E-stravenka Benefitka chce rozbít trh s poukazy. Restaurace nic nestojí

Na trh zaměstnaneckých benefitů ve středu vstoupil nový hráč. Nadnárodní společnost Neeco nabídla elektronickou stravenku, v podobě platební karty. S tou lze...  celý článek

Ilustrační snímek
Vánoční prémie budou, hlásí třetina firem. Většinou rozdají peníze

Výborná ekonomická kondice domácích podniků se před Vánocemi propíše i do kolonky mimořádné odměny na výplatních páskách. Třetina firem má už teď jasno, že je...  celý článek

Západní vstup do haly byl v den slavnostního otevření nazdoben prapory i...
Amazon před Vánoci hromadně nabírá, práci tu dostane 2 500 brigádníků

Americký internetový prodejce Amazon v tuzemsku v předvánoční sezoně nabere 2 500 nových sezonních pracovníků. V České republice aktuálně pro společnost...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.