Mareš má s firmou vymýšlet projekty, které pomohou jejímu zviditelnění. "Moderování je jen okrajová část práce, kterou tu bude dělat," řekla Ivana Koutová z Densa.
Denso věří, že se Marešovým příchodem nejen zviditelní, a odliší se tak od jiných firem v liberecké průmyslové zóně. "Umí dobře jednat s lidmi, má velmi cenné zkušenosti i s jednáním s velkými společnostmi. Může nám přinést nové myšlenky a nápady," dodala Koutová.
Leoš Mareš, který tři roky studoval ekonomickou fakultu v Chebu, se podle svých slov na nové angažmá těší, i když bude do firmy jezdit jednou za dva týdny.
Chce přispět i k bourání mýtů, které ohledně práce pro japonského zaměstnavatele v Liberci existují. "Mám vymýšlet, jak zlepšit komunikaci se zaměstnanci a aby se zlepšilo povědomí o firmě v regionu a na trhu práce," popsal Mareš své úkoly. Nepočítá však s tím, že by si zkusil například práci na výrobní lince ani se Denso nechystá využít jeho tvář v reklamě na firmu.
Firma představila Mareše zaměstnancům dnes odpoledne, podle Koutové si zaměstnanci rychle rozebrali jeho fotky. "Denso se velice v personální politice snaží, což je třeba ocenit," uvedl šéf libereckých odborářů Milan Šubrt. Podle něj je ale otázkou, zda nebudou Marešovo angažmá vnímat lidé jako vyhazování peněz.
Denso zaměstnává 1900 lidí a nedávno začalo s rozsáhlou náborovou kampaní. Jejím cílem je oslovit lidi v regionu s nabídkou pracovních příležitostí.