Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Marks & Spencer útočí na elektronické trhy

aktualizováno 
Svůj vliv ve světě elektronického obchodování chce posílit britský maloobchodní řetězec Marks & Spencer. Za tímto účelem uzavřel dohodu s matadory v tomto oboru - americkým výrobcem programového vybavení Microsoft a mediální společností BBC. S jejich pomocí chce zaútočit na čelní pozice na trhu a stát se významným maloobchodním subjektem nabízejícím on-line nákupy.

Podobnou dohodu podepsali Britové také s interaktivním nákupním střediskem Open a kabelovou společností Telewest. S těmito firmami má na trhu velmi podobné záměry.

Podle ředitele nových prodejních kanálů Keitha Bogga má být divize elektronických obchodů zisková do roku 2003.

Do zásilkového obchodu a divize elektronických obchodů podle odborníků investoval Marks & Spencer již zhruba 50 milionů liber.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.