Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

mBank vyměnila šéfa. Novým generálním ředitelem je Roman Truhlář

  10:55aktualizováno  13:47
Ředitelem české a slovenské pobočky internetové mBank se od října stal Roman Truhlář. Ve vedení banky vystřídal Poláka Janusze Mieloszyka, který banku vedl dva roky.

Generální ředitel mBank Roman Truhlář. | foto: mBank

"Představenstvo BRE Bank (vlastník mBank) se rozhodlo, že českou pobočku musí řídit český manažer s dokonalou znalostí místního prostředí," vysvětlil svůj příchod do mBank Truhlář.

Roman Truhlář

Vystudoval ekonomii na Univerzitě Karlově a business management na Limburg University v Belgii.

Pracoval pro Citibank, ING a ČSOB.

Je ženatý a má tři děti. Mezi jeho záliby patří hlavně závody na horských kolech.

Bankéř přišel do mBank z ČSOB, kde byl jedním z autorů konceptu produktové řady Era, předtím pracoval v ING a Citibank.

Jeho nástup má bance dodat nový impulz k rychlému rozvoji. "Mnohem větší důraz budu klást na komunikaci," uvedl.

S otevřením většího množství nových poboček Truhlář nepočítá. Zároveň nechystá ani zvyšování poplatků. Větší podíl na trhu chce získat spíše růstem prodejů. 

mBank je značkou polské BRE Bank. BRE Bank patří německé bankovní skupině Commerzbank. Ta vlastní více než 70 procent BRE Bank.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.