Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


McDonald’s si v reklamě utahoval z Burger Kingu. Úder dostal vtipně zpět

  19:34aktualizováno  19:34
McDonald’s si v aktuální reklamní kampani ve Francii poměřuje svaly s Burger Kingem. Zatímco řidiči bez povšimnutí míjejí logo na hony vzdálené konkurenční restaurace, vyvěšené navíc na vrcholu bizarního asi desetimetrového návěstidla, McDonald ́s mají jako na dlani po pár kilometrech. Burger King kontroval s nadsázkou.

Americké řetězce soupeří o pozornost na francouzské půdě. McDonald’s se v reklamě snažil zesměšnit pozici menšího hráče, který má na francouzských silnicích nesrovnatelně řidší síť restaurantů.

Skutečnost, že Burger King hraje na trhu druhé housle, ztvárnil pomocí obřího ukazatele, který se téměř nevejde na kamion a po instalaci se tyčí do výšky asi deseti metrů. Na jeho vrcholu je reklama na restauraci Burger Kingu, vzdálenou 258 kilometrů. Řidiči si však všímají pouze loga prodejny McDrive, umístěného hned u silnice, která je vzdálená jen pět kilometrů.

Spot se snaží upozornit na to, že restaurací formátu McDrive je na francouzských silnicích už více než tisíc.

Na reklamu menší hráč na poli rychlého občerstvení okamžitě zareagoval. Řidiči v jeho podání sice zastaví u blíže vzdáleného McDrive, ale objednají si tam jen kávu, aby doplnili energii a dojeli k „už jen 253 kilometrů“ vzdálenému Burger Kingu, kde se pořádně nacpou.

Autor:



Nejčtenější

Kazítka ve spotřebičích zakážeme, plánuje EU. Chce jejich delší životnost

Ilustrační snímek

Evropský parlament vytáhl do boje proti spotřebičům na jedno použití, proti věcem se zabudovaným defektem, který má...

Nový ford i milion. Stát vybral šťastlivce, kteří sbírali účtenky

Účtenkovka při svém startu uživatele zarazila šíří požadovaných povolení.

Ve středu proběhlo vůbec první slosování státní účtenkové loterie. Kolem sedmé hodiny večerní, kdy měly být na adrese...



Gigantická zakázka na letadla: klient si u Airbusu objednal 430 letadel

letadlo Airbus A320neo

Pouštní Dubaj se na několik dní proměnila v obří tržiště letadel. V jednom určitě nezklame. Jak se už stalo zvykem,...

Česko se stává tygrem střední Evropy. Ekonomika mohutně roste

Řezač plamenem

Česká ekonomika i v prázdninovém vlažnějším módu mohutně rostla. Od července do září, meziročně zvýšila výkon o pět...

Pět mýtů o evidenci tržeb: A teď bude stát vědět, co nakupuji

293 milionů účtenek se již do včerejška vydalo.

Tu účtenku si radši vezměte, nebo dostanete pokutu! A pokud se chcete zbavit konkurence, pošlete na ni kontrolu z...

Další z rubriky

Státní svátky jsou nuda. Zaměstnanci Spotify si volí vlastní

Logo provozovatele streamovací služby Spotify

Švédský provozovatel streamovací služby Spotify nabídl svým zaměstnancům po celém světe další benefit. Místo...

Obří fúze se rozplývá. Mattel odmítl návrh na převzetí rivalem Hasbro

Z filmu Transformers: Poslední rytíř

Možnost vzniku nového globálního titána v hračkách se vzdaluje. Americký výrobce panenek Barbie Mattel odmítl...

Žák přerůstá učitele. Čínský Facebook roste a dohání svůj americký vzor

WeChat - ilustrační snímek

Největší sociální síť světa se brzy dočká rovnocenného konkurenta. Čínský technologický gigant Tencent, který provozuje...



Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.