McDonald’s letos očekává v Česku růst tržeb o pět procent na 2,25 miliardy korun. Pětiprocentní růst tržeb si firma naplánovala i v následujících letech. Předpokládá i otevírání zhruba dvou až tří nových restaurací ročně.
Nové provozovny budou i v následujících letech vznikat hlavně v nákupních a zábavních centrech, postupně s otevíráním nových úseků dálnic se počítá i s dalšími restauracemi u velkých čerpacích stanic.
V McDonald’s je stále nejoblíbenějším produktem Big Mac. Vzhledem k stále větší orientaci konzumentů na zdravý životní styl ale i McDonald’s začíná nabízet nová zdravější jídla. V poslední době přibyly v nabídce čerstvé saláty, kuřecí pokrmy, snídaňová menu, nové druhy vody a zelený čaj.
Výzkumná laboratoř McDonald’s ve Frankfurtu nyní testuje novou řadu pita chlebů plněných různými náplněmi nebo jogurty pro děti. Zda je McDonald’s nakonec zavede i v Česku, ukáže až poptávka na větších trzích například v Německu, řekla.
Tak radikální novinky, jako je například v Americe nově zaváděná značka sportovních potřeb včetně jízdních kol pro děti McKids, ale McDonald’s v Česku vzhledem k omezenému trhu nechystá.
McDonald’s je s 71 restauracemi jedničkou na českém trhu rychlého občerstvení. Největším konkurentem je KFC, jež nedávno převzala řetězec Big Food, a má tak skoro 40 provozoven, nebo Paneria s dvacítkou prodejen.