Messi se na konci loňského roku stal globální tváří značky Tata Motors. Vyjednávání o partnerství trvalo dlouhých 16 měsíců.
Tata pak první reklamu s Messim nasadila ještě v prosinci. Střídají se v ní prostřihy jeho fotbalového umění v současnosti a v dětství. Nejde však ještě o produktovou reklamu, ale o zvýraznění image značky. Spot se snaží říct, že vlastnosti, kterými oplývá fotbalová superstar, jako je výjimečný talent či skromnost, má i výrobce automobilů Tata.
Seriál Kultovní reklamy |
Největší indická automobilka měla ve finančním roce 2014/2015 konsolidované tržby ve výši 42 miliard dolarů, tedy jeden bilion korun. Mimo Indii má Tata zastoupení například ve Velké Británii, Jižní Koreji, Thajsku či Jihoafrické republice.
Jen v Indii jezdí osm milionů vozů značky Tata. V miliardové zemi je značka jedničkou v nákladní vozech a na předních místech v osobních vozech. Firma vyrábí také autobusy. Do portfolia značek skupiny patří také luxusní vozy Jaguar Land Rover.