náhledy
Václav Soukup, Metrostav
Autor: František Vlček, MAFRA
Skupnia Metrostav razí tunely na Islandu, v Norsku nebo Finsku.
Autor: Metrostav
Skupnia Metrostav razí tunely na Islandu, v Norsku nebo Finsku.
Autor: Metrostav
Ražba tunelu pro metro ve Finsku spolyká tisíce kilo výbušniny.
Autor: Metostav
V tunelu Joberg se připravují na další odpal.
Autor: Metrostav
Metrostav staví nejdelší silniční tunel na Islandu ve polupráci s místní firmou Sudurverk. Dokončen má být v srpnu 2017.
Autor: Metrostav
Stavba tunelu Nordfjordur začala v září 2013. Svah se musel vyčistit a navrtat. Vlastní ražba začala v polovině listopadu. Tunel bude po dostavbě nejdelším silničním tunelem na Islandu.
Autor: Metrostav
Stavba tunelu začala v září 2013. Svah se musel vyčistit a navrtat. Vlastní ražba začala v polovině listopadu.
Autor: Metrostav
Současný jednopruhový tunel je pro dopravu místních obyvatel nedostatečný. Řidiči se v něm špatně vyhýbají svými auty a mohou to dělat jen v několika rozšířených místech.
Autor: Metrostav
Metrostav staví nejdelší silniční tunel na Islandu. Dokončen má být v srpnu 2017.
Autor: Metrostav
Oba stroje jsou dlouhé přes sto metrů a váží více než 900 tun. Obsluhovat ho musí osmičlenná posádka
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Mezi razicím štítem a těženou zeminou se udržuje podtlak, který usnadňuje hloubení
Autor: Yan Renelt, MAFRA
V případě, že by se do tohoto prostoru posádka potřebovala dostat, musela by nejdříve strávit několik hodin v přetlakové komoře. Během stavby pražského metra to nebylo potřeba
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Oba stroje jsou dlouhé přes sto metrů a váží více než 900 tun. Obsluhovat ho musí osmičlenná posádka
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Václav Soukup, Metrostav
Autor: František Vlček, MAFRA